Nieuwe BeyondGaming-mijlpaal: 200.000 posts!

Zoals velen van jullie weten, werd BeyondGaming afgelopen november in het leven geroepen. Na een soft launch voor de geregistreerde leden van het oude forum werden in februari dan de sluizen geopend voor het grote publiek. Ondertussen zijn we na een goede vijf maanden met meer dan 3300 leden en hebben we gisteren een nieuwe mijlpaal bereikt: er werden afgelopen maanden maar liefst 200.000 posts geplaatst.

Meer dan 17.000 posts daarvan gaan over games en boardgames en ook TV, Films en Series wist meer dan 17.000 reacties los te weken. Ons populairste subforum is met grote voorsprong Algemene Discussies. Hierin werd reeds meer dan 38.000 keer gepost, of zo'n twintig procent van alle reacties! Sport volgt met net geen 24.000 posts. Ook ons Buy & Sell-forum doet het met 7500 posts niet slecht. Ondertussen werden daar al bijna 600 iTraders uitgedeeld. Op naar de 300.000!

2.png
 
Ik zit redelijk veel op dit forum en heb nu ongeveer 700 berichten onder mijn naam. En dan zie ik hier mensen rondlopen met bijna 3000 en denk ik hoe???
 
Terug
Bovenaan