Nieuwe Battlefield 2042-update brengt heel wat verbeteringen met zich mee

Battlefield 2042 Update 3.1 zal morgen op 9 december live gaan. In een nieuwe blogpost licht het ontwikkelingsteam de verschillende verbeteringen toe, naast de veranderingen op het gebied van balans en quality of life.

Hieronder vind je een korte samenvatting van wat we kunnen verwachten met deze update:
  • Verbeteringen op het gebied van bullet hit-registratie
  • Veranderingen in balans van de spreiding van kogels en recoil
  • Verdere veranderingen in de balans van 30mm, 40mm en 57mm-kanonnen van grondvoertuigen om hun effectiviteit tegen infanterie te verminderen.
  • Een fix voor een bug die een speler onzichtbaar maakt voor tegenstanders
  • Fixes voor verschillende bugs met betrekking tot granaten en launchers
  • Verbeteringen in de menu-flow van Xbox-spelers om eenvoudiger Cross-Play uit te schakelen als zij dat willen
  • Verschillende verbeteringen op het gebied van audio om de algemene kwaliteit te verbeteren, gefocust op helderheid, afstand en het gevoel van richting.
Het team heeft ook aangekondigd dat deze update de laatste update is voor dit jaar en zij een kleine pauze nemen voor de feestdagen. Ze beloven terug te keren in het nieuwe jaar met een frisse blik, klaar om op weg te gaan naar Season One van Battlefield 2042.

battlefield_2042_hazard_zone_screen_5.jpg
 
Valt inderdaad een beetje tegen maar het is dan ook wel een hele 'to-do' lijst ondertussen.
Eigenlijk moeten 2 van de 3 modi volledig aangepast worden.
Interessante mappen (kleiner en meer clutter voor cover), meer wapens, toevoegen van scoreboard en terug naar class-system voor All-Out Warfare.
En Hazard-zone moet volledig herwerkt worden. Ik ken niemand die dit nog speelt na een paar rondjes.
Och, we hebben tenminste nog Portal :)
 
Zoals aangegeven, vind je in de blogpost de volledige lijst met fixes enz. Het overzichtslijstje hier is gewoon een korte samenvatting van de belangrijkste verbeteringen.
ja ja da weet ik, al vind ik heel wat overdreven, maar is vooral een frustratie naar Dice toe, niet naar u.
 
Terug
Bovenaan