Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In wat zou je interesse hebben?Ossendrecht al de 2de keer een trade voorstellen voor Tyreek Hill. Als ge hem echt wilt zulde 2 spelers moeten geven vrees ik (en daarmee bedoel ik 2 deftige spelers uiteraard)![]()

Heel moeilijk ze. Voort zelfde geld haalt Hill een geliddelde van 25 punten per week, dan is dat mijn zekerheid om af en toe eens iets binnen te halen.In wat zou je interesse hebben?![]()

Snap ik! Ik zal het bekijkenHeel moeilijk ze. Voort zelfde geld haalt Hill een geliddelde van 25 punten per week, dan is dat mijn zekerheid om af en toe eens iets binnen te halen.
Ik ga je een tegenvoorstel doen want ik wil zeker zoveel punten hebben elke week![]()

Heb nog een tegenbod gedaan! Laat maar weten wat je ervan vindtSnap ik! Ik zal het bekijken![]()

Dat is onze eigenste Rodger Goodell (Remi) dat alle trades moet goedkeuren zodat er geen onregelmatigheden gebeurenWie of wat is de Commisioner approval bij trades?

Dan moet de Commish nakijken of het wel een eerlijke trade is. Niet zozeer of de waarde klopt, maar stel dat iemand opgeeft en al zijn beste spelers zou doorgeven aan iemand die nog meedoet. Dat zou niet fair zijn.
Maar ik denk niet dat in onze geschiedenis al ooit een trade is overruled.
Dus sowieso maandag pas dan. Top, dan weet ik genoeg!Volgens mij kan hij alleen afgekeurd worden. Goedkeuren staat gelijk aan niets doen, en idd 11 okt.
Vorig jaar heeft de commish dat wel gedaan. Een niet playoff team traden met een playoff team, big nonoDan moet de Commish nakijken of het wel een eerlijke trade is. Niet zozeer of de waarde klopt, maar stel dat iemand opgeeft en al zijn beste spelers zou doorgeven aan iemand die nog meedoet. Dat zou niet fair zijn.
Maar ik denk niet dat in onze geschiedenis al ooit een trade is overruled.