Efkes over Allen en die vergelijking met Mahomes.
Ge moet ook eens vergelijken met welke receivers Allen speelt he. Dieje jonge heeft 1 of 2 goei TE en ne RB. Qua receivers heeft die geen echte toppers daar lopen he. Daarom moet hij het ook altijd zelf maar doen.
Ivm die INT: hij catcht die bal niet “on the run” he maar in de lucht, dus moet hij control houden terijl hij neervalt lijkt me. Hij had geen control meer toen hij viel dus lijkt me dat ne goeie call.
Moest hij nu al lopend die bal vangen en die 2 passen zetten en neerkomen was dit ne completed catch. Zo interpreteer ik het
Deels akkoord over de receiver cores, prime Hill en Kelce zijn met niks te vergelijking imo. Maar op dat moment had Allen toch ook Diggs en Davis rondlopen. Laatste jaren Shakir, Kincaid, Coleman, Knox, Samuel en die kerel die nooit schoenen draagt (speelt nu bij de Pats denk ik, kan niet op zijn naam komen). Ik weet niet of ik de huidige Chiefs WR/TE room zou verkiezen boven die van de Bills. Kelce blijft Kelce, ook al is het niet meer prime, top 3 TE in de NFL. Maar dan…
SB jaar tegen Eagles v1: Valdez-Scantling, Kadarius Toney, Juju, Justin Watson (WR5 van de Texans op dit moment), Skyy Moore.
SB jaar tegen SF: rookie Rice, Valdez-Scantling, Hardman, Justyn Ross, Toney, Moore, Watson.
SB jaar tegen Eagles v2: rookie Worthy, Rice (DNP sinds week 4), Hollywood Brown, Juju, Hopkins.
Dit jaar: Rice, Worthy, Brown, Thornton, Juju, Royals. Op papier de beste van al die jaren, maar als je de games hebt gezien zeer teleurstellend. Konden geen enkele separation creëren, drops…
Hij had wel altijd Kelce, maar voor de rest ben ik als Chiefs dan echt niet zeker dat ik de laatste jaren de Bills hun weapons niet zou verkiezen boven de Chiefs. Niet te vergeten dat Allen dit jaar de leading rusher had, terwijl KC run game al 3+ jaar onbestaande is. Dus alle druk op Mahomes…