Pinguin 1302
New member
als je op tv live naar origineel commentaar kijkt en je spoelt 10 sec terug heb je de reclame. met nederlands commentaar heb je dat nietZelfs in de playoffs geen reclames?? Altijd diezelfde zeik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je op tv live naar origineel commentaar kijkt en je spoelt 10 sec terug heb je de reclame. met nederlands commentaar heb je dat nietZelfs in de playoffs geen reclames?? Altijd diezelfde zeik.
Haha, wat?als je op tv live naar origineel commentaar kijkt en je spoelt 10 sec terug heb je de reclame. met nederlands commentaar heb je dat niet
Dat moet ik proberen!Yup dat werkt. Als ge uitgesteld kijkt hebde ook gewoon reclameHaha, wat?Dat moet ik proberen!
. Vooral die FB-pass! Da's een play die je soms al eens ziet met een TE, maar is echt niet zo eenvoudig om op te zetten. Je moet maken dat hij niet in een illegal formation staat, en hij begint zelfs helemaal rechts van de play: f dat de matchup tegen de Seahawks zich misschien meer zal lenen voor intermediate passes.
Hoogst geplaatste tegen laagst geplaatste per conference.Liggen de matchups al vast voor de volgende ronde? Op NFL.com staat alles nog op TBD.
Na de fantastische wedstrijden toch twee iets minder competitieve. Maar daarom niet minder coole!
Ik vond de Bills eigenlijk verre van indrukwekkend eerlijk gezegd. Jags hebben eerder verloren dan dat Bills gewonnen hebben.Triestig, met de bills de beste ploeg in de AFC tegengekomen. Zeker als je dan ziet dat je als 5th seed naar Pittsburgh mocht. Winnen zelfs nog ondanks CJ fraud
Denk dat veel van die defense op pensioen gaat eerderIk vond de Bills eigenlijk verre van indrukwekkend eerlijk gezegd. Jags hebben eerder verloren dan dat Bills gewonnen hebben.
Gaan er veel van jullie defense in FA? Want als die wat samen kan blijven en je versterkt u offense nog wat gericht zijn jullie een contender volgend jaar.
En het ergste is, dat zijn hun topspelers op D. Milano, Tre'davious White, Shaq Thompson, Joey Bosa... die laatste vooral van naam en voor 3 plays elke 2 wedstrijden
Die eerste drie zijn uiteraard fantastisch, maar dat gaat snel zakken, toch? Beetje zoals de Commanders...Ik had het over de Jags hun defenseDenk dat veel van die defense op pensioen gaat eerderEn het ergste is, dat zijn hun topspelers op D. Milano, Tre'davious White, Shaq Thompson, Joey Bosa... die laatste vooral van naam en voor 3 plays elke 2 wedstrijden
Die eerste drie zijn uiteraard fantastisch, maar dat gaat snel zakken, toch? Beetje zoals de Commanders...
Pas op... als er iemand in deze playoffs Defense-proof is, is het wel Josh Allen. En van alle ploegen zou die me het minst verbazen als die ergens 50 punten kunnen scoren. Maar ook 3Ik had het over de Jags hun defense
Als Milano vertrekt bij de Bills ist gedaan, dat is het hart van de defense. En die defense moet hun nu al meer in de match houden dan elke Josh Allen fan wil toegeven. Nog niet bij stil gestaan dat dit eigenlijk de laatste kans is voor Buffalo om een ring te pakken in deze window. En ik zie het niet gebeuren... Die moeten nu tegen een nog sterkere run defense dan die van Jacksonville dus hier eindigt het verhaal volgens mij. Soit, we zien het wel zaterdag.
Het is momenteel nog de enige ploeg met een offense die iets kan betekenen tegen die juggernauts uit de NFC in de finale dus van mijn part mogen ze wel door...

Tegen Broncos en Texans gaat hij toch 2 keer superman moeten zijn... Tegen de Pats gaat het meer gelijk op gaan. Maar idd, als er 1 team is dat tegen zulke ploegen plots 5 TD's gaat maken zijn het de Bills welPas op... als er iemand in deze playoffs Defense-proof is, is het wel Josh Allen. En van alle ploegen zou die me het minst verbazen als die ergens 50 punten kunnen scoren. Maar ook 3![]()

GO BILLS!!!!!!Tegen Broncos en Texans gaat hij toch 2 keer superman moeten zijn... Tegen de Pats gaat het meer gelijk op gaan. Maar idd, als er 1 team is dat tegen zulke ploegen plots 5 TD's gaat maken zijn het de Bills wel![]()
zondag -10° in Chicago, zou dat niet in het voordeel zijn voor hen tov de beachboys uit Californië .... ik gun het Chicago wel.... ( met een SB tegen de Bills in het zonnige Californië)Denver hun defense was de voorlaatste week toch niet denderend. Volgens mij 30+ op hun doos tegen de Jags. Ik ga toch opnieuw voor de Bills. Ik hoop voor hen dat de Patriots de Texans eruit wippen, want die hebben Allen 8-9 keer gesacked in het regular season.
Mijn NFC SB pick ligt er in ieder geval al uit. Ik dacht echt dat de Eagles een PO switch hadden, maar de offensieve problemen bleken effectief een dingetje.
Nieuwe voorspelling:
Bills - Broncos —> Bills
Texans - Patriots —> Pats
Rams - Bears —> Rams
Niners - Seahawks —> Niners (Shanahan magic)
Allez kom tis goed, ik doe mee XDNieuwe voorspelling:
Bills - Broncos —> Bills
Texans - Patriots —> Pats
Rams - Bears —> Rams
Niners - Seahawks —> Niners (Shanahan magic)