Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het iemand al opgevallen, dat wanneer je over het "duimpje omhoog" hovert, je nu ook de mogelijkheid hebt om een dubbel "duimpje omhoog" te geven? Dan is de cirkel bijna rond en zijn we terug bij het sterrensysteem van vroeger (al kon je daar wel 1-5 raten).
Benieuwd of dit enige impact gaat hebben op mijn recommendations.
![]()
Double the Thumbs For Even Better Recommendations - About Netflix
Netflix is introducing Double Thumbs Up, an additional way for members to let us know what types of series and films you want to see more of.about.netflix.com
Allez serieus?However, we’ve learned over time that these feelings can go beyond a simple like or dislike.

Aanraders voor Franstalige films of series op Netflix?
![]()
La Forêt | Netflix
Wanneer een tienermeisje verdwijnt uit een dorp in de buurt van de Ardennen, ontdekken de plaatselijke politie en een bezorgde lerares een web van schokkende geheimen.www.netflix.com
Dit was niet slecht vond ik persoonlijk
Begrijp ook niet waarom die Duits is op de link, maar is wel degelijk Frans. La Forêt noemt de serieDat is toch Duits?
Al gezien, inderdaad nog wel vermakelijk.![]()
La Forêt | Netflix
Wanneer een tienermeisje verdwijnt uit een dorp in de buurt van de Ardennen, ontdekken de plaatselijke politie en een bezorgde lerares een web van schokkende geheimen.www.netflix.com
Dit was niet slecht vond ik persoonlijk
Ik vind van wel. Het heeft een open einde, dus het is niet dat je een onvolledige serie hebt.Is Marianne eigenlijk de moeite? Ik weet dat ze het..zoals wel vaker..gecancelled hebben na één seizoen. Ik heb het nooit opgestart omdat ik geen zin had tijd te steken in een verhaal dat nooit afgerond gaat worden of...nog erger...een serie die eindigt op een cliffhanger.
Een gesloten einde bedoel je?Ik vind van wel. Het heeft een open einde, dus het is niet dat je een onvolledige serie hebt.
Zou kunnen, is al even geleden dat ik het gezien hebEen gesloten einde bedoel je?
Lupin, Into the night, Gone for good, The Chalet.Aanraders voor Franstalige films of series op Netflix?
La ForêtAanraders voor Franstalige films of series op Netflix?
Volgens mij had Marianne wel een gesloten einde. Ik weet het niet goed meer.Is Marianne eigenlijk de moeite? Ik weet dat ze het..zoals wel vaker..gecancelled hebben na één seizoen. Ik heb het nooit opgestart omdat ik geen zin had tijd te steken in een verhaal dat nooit afgerond gaat worden of...nog erger...een serie die eindigt op een cliffhanger.