Netflix

Juist de Jimmy Savile docu gezien. Eerste aflevering miste eerst wat een rode draad voor mij maar eens ik hem zag snapte ik het punt wel van die aflevering, Savile het publiek figuur wordt daar best goed geschetst en langzaam kruipt de donkere kant er in . De tweede gaat veel meer in op de feiten zelf en de aanpak ervan. Al bij al best goed gedaan en heel weerzinwekkend hoe dit zo lang is kunnen doorgaan. Het zou mij niet verbazen moest de BBC hier 1 doofpotoperatie van gemaakt hebben in de tijd.

Binnekort waag ik mij eens aan de nieuwe Linklater

Is het iemand al opgevallen, dat wanneer je over het "duimpje omhoog" hovert, je nu ook de mogelijkheid hebt om een dubbel "duimpje omhoog" te geven? Dan is de cirkel bijna rond en zijn we terug bij het sterrensysteem van vroeger (al kon je daar wel 1-5 raten).

Benieuwd of dit enige impact gaat hebben op mijn recommendations.

Is het iemand al opgevallen, dat wanneer je over het "duimpje omhoog" hovert, je nu ook de mogelijkheid hebt om een dubbel "duimpje omhoog" te geven? Dan is de cirkel bijna rond en zijn we terug bij het sterrensysteem van vroeger (al kon je daar wel 1-5 raten).

Benieuwd of dit enige impact gaat hebben op mijn recommendations.

Lijkt een netflix hit te worden. Sekslijnen in de jaren 80
Dirty Lines is onverwachts erg leuk. Ben nu al flink door wat afleveringen heen en bijna aan het einde maar is toch wel subtiel gemaakt met gevoel voor detail....maar toch niet helemaal. Het had het helemaal 'af' gemaakt als ze ook het taalgebruik in de jaren 80 gebruikt hadden. Ik merkte namelijk dat er een aantal uitspraken gemaakt worden die toen helemaal niet gedaan werden: zoals 'doorpakken' en 'let's go' zijn echt uitdrukkingen van nu.

Is Marianne eigenlijk de moeite? Ik weet dat ze het..zoals wel vaker..gecancelled hebben na één seizoen. Ik heb het nooit opgestart omdat ik geen zin had tijd te steken in een verhaal dat nooit afgerond gaat worden of...nog erger...een serie die eindigt op een cliffhanger.
Ik vind van wel. Het heeft een open einde, dus het is niet dat je een onvolledige serie hebt.

Is Marianne eigenlijk de moeite? Ik weet dat ze het..zoals wel vaker..gecancelled hebben na één seizoen. Ik heb het nooit opgestart omdat ik geen zin had tijd te steken in een verhaal dat nooit afgerond gaat worden of...nog erger...een serie die eindigt op een cliffhanger.
Volgens mij had Marianne wel een gesloten einde. Ik weet het niet goed meer.
Ik heb me wel vermaakt terwijl ik keek. Maar niet erg memorabel.

Lupin is troep.

Terug
Bovenaan