Mr.Anderson
Well-known member
Ok merci. Dan misschien toch links laten liggen.Rambo IV was nog wel leutig (knallen met de 50. cal), maar Last Blood vond ik ook een stuk minder. First Blood blijft de beste.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok merci. Dan misschien toch links laten liggen.Rambo IV was nog wel leutig (knallen met de 50. cal), maar Last Blood vond ik ook een stuk minder. First Blood blijft de beste.
je mist niks.Onlangs ontdekt dat de serie 'De Bende van Jan de Lichte' op Netflix staat, maar heb het nooit opgemerkt omdat mijn profiel op Engels staat en zo werd de titel ook vertaald naar 'Thieves in the Wood'![]()
nope.For Life aan het kijken. Een van de weinige series die COVID zo al integreerde denk ik?
Wat de ondertiteld betreft; enige series waar ik me hieraan erger is Naruto.
Enkel met Franse subs te vinden, terwijl er toch sowieso Engelse beschikbaar voor moeten zijn?
ja dat weet ik uiteraard, maar je gaat me toch niet vertellen dat Netflix in geen enkel land waar men Naruto aanbiedt geen engelse subs heeft?nope.
alleen FR subs.
Naruto is daar jammer genoeg niet de enige anime in. Heel veel animes met alleen Japans als taal en Frans als sub.ja dat weet ik uiteraard, maar je gaat me toch niet vertellen dat Netflix in geen enkel land waar men Naruto aanbiedt geen engelse subs heeft?
Netflix zal soms wel engelstalige subs hebben, maar dit is ook soms rechtengebonden aan een bepaalde regio, waardoor ze ze niet mogen gebruiken in jouw regio.ja dat weet ik uiteraard, maar je gaat me toch niet vertellen dat Netflix in geen enkel land waar men Naruto aanbiedt geen engelse subs heeft?
Ondertiteling is mogelijk niet beschikbaar in een gewenste taal voor specifieke titels vanwege contentlicenties en afspraken over series.
De moment dat ze een meiske moeten gaan redden, is het meestal vrij flauw. Ik heb sympathie voor Sylvester dus ik kijk altijd maar het is inderdaad ‘meh’.Ik zag dat Rambo: Last Blood op Netflix staat.
De moeite? De score op IMDB schrikt wat af. De vorige film kon ik wel serieus smaken. Brainless knallen waar de armen en benen vanaf spatten. Meer verwacht ik niet van zo'n film. Maar die score is toch echt wel extreem laag.
voor zover ik weet, denk ik dat de US Netflix wel engelse subs heeft voor Naruto....maar daar zijn WIJ niks mee natuurlijk.ja dat weet ik uiteraard, maar je gaat me toch niet vertellen dat Netflix in geen enkel land waar men Naruto aanbiedt geen engelse subs heeft?
Nodig? Yes.Denken jullie eigenlijk dat het volume aan output van Netflix nodig is én houdbaar is? Het aantal series dat een natuurlijk pad volgt naar een voldoening-gevende conclusie begint toch lager en lager te liggen. Series hebben minder kans om op stoom te geraken.
Ik bekijk het vanuit het principe van de vroegere TV zender :Ja ik denk er ook aan om het stop te zetten. Wat ik wil zien heb ik al gezien. Jammer dat umbrella academy 3 eraan komt maar misschien best terug naar torrents gaan. Zoveel kwalitatief is er toch niet qua series/films laatste jaren. De verspreiding over vele betaaldiensten helpt ook niet.