Volgens mijn ervaring niet echt.Kun je zien op netflix zelf wat er verdwijnt / bijkomt of moet je dat ergens gaan zoeken?
Enige dat je kan helpen is dat er soms bij een film staat (tot xxxx te zien). Dat is bij Happy Death Day, Disturbia, Valerian and the City of a Thousand Planets, Victoria & Abdul, Fantastic Beasts and Where To Find Them en Crawl bvb. het geval.
Verwijderalarm Archives - Netflix Nederland - Films en Series on demand
En verder heb je "verwijderalarm" van netflixinbelgie, maar dat is ook niet helemaal compleet volgens mijn ervaring. Veel dingen gezien waarvan ik dacht dat ze op netflix stonden die verwijderd zijn en niet op verwijderalarm stonden. En ook enkele waarvan ik het zeker wist. De grotere releases (en series) staan meestal wel op die lijst.
Waar een Netflixlogo bijstaat (dus een Netflix Original) zal permanent op Netflix blijven.
De grote films (bvb. Hunger Games) als ze ooit verdwijnen (en je hebt ze nog niet gezien) zullen altijd wel ergens op een streamingplatform te bezichtigen zijn. Kleinere of wat oudere film iets minder snel.
Grotere (succesvolle) films zoals bvb. Joker (en nu Midsommar) staan er meestal ook niet zo lang op. Little Women, Phantom Thread, dat zijn 2 films die je 3 tot 6 maand gaat kunnen zien ongeveer, en dan vervangen ze die weer door andere. Darkest Hour en Nocturnal Animals zijn er ook nog zo twee die er al een tijdje opstaan maar wellicht ook wel ooit weer terug verdwijnen. Eigenlijk is het beste van als er een niet-original wordt toegevoegd en je wilt hem zien van hem gewoon te zien. Ofwel in een kijklijst toe te voegen en regelmatig eens erop klikken om te zien of er geen "te zien tot en met" bijstaat. Dat kan je ook nog doen.
Laatst bewerkt: