Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lap weg sfeer, ik ging "slag om de Schelde" vnv bekijken“Slag om de Schelde” bekeken en “prey”.
Beiden een variatie op een reeds uitgemolken thema (wo2 en groepje mensen in bos opgejaagd door een stouterik).
Goed voor eens verstand op nul, maar verder geen aanraders.

Niet veel van gemerkt de laatste maandenVroeger nam ik doorlopend Netflix, nu af en toe een maandje en is Prime mijn vaste streamingdienst geworden. De truc van Netflix is uiteraard om elke maand wel iets deftig uit te brengen en dat mega hard te hypen.

En alsnog gekeken?lap weg sfeer, ik ging "slag om de Schelde" vnv bekijken![]()
Yes, vond het best goedEn alsnog gekeken?
Aflevering 2 is saaiste van alAflevering 1 van Squid Game gezien.
Props to Netlflix. Meesters in het hypen van series. Aflevering één was echt maar lauwe pap.
Ik geef het nog een aflevering of 2 om zich te herpakken. Ik ging ervan uit dat het niet echt goed ging zijn, en dat was het ook. Erg slecht ook niet, maar bon.
Casa de Papel 2.0 vermoed ik

da is echt de hype waard, al wie vindt van niet zijn The Wire fansIk ben eigenlijk niet helemaal mee met de finale.
Waarom kan Lucifer niet terug naar de aarde?
Omdat hij dan knoeit met de tijdlijn en eventueel Rory's leven in gevaar zou kunnen brengen. Hij heeft zichzelf opgeofferd voor zijn dochter eigenlijk.
Heb aflevering 6 gezien.Aflevering 1 van Squid Game gezien.
Props to Netlflix. Meesters in het hypen van series. Aflevering één was echt maar lauwe pap.
Ik geef het nog een aflevering of 2 om zich te herpakken. Ik ging ervan uit dat het niet echt goed ging zijn, en dat was het ook. Erg slecht ook niet, maar bon.
Casa de Papel 2.0 vermoed ik