Netflix

“Slag om de Schelde” bekeken en “prey”.

Beiden een variatie op een reeds uitgemolken thema (wo2 en groepje mensen in bos opgejaagd door een stouterik).

Goed voor eens verstand op nul, maar verder geen aanraders.

“Slag om de Schelde” bekeken en “prey”.

Beiden een variatie op een reeds uitgemolken thema (wo2 en groepje mensen in bos opgejaagd door een stouterik).

Goed voor eens verstand op nul, maar verder geen aanraders.
lap weg sfeer, ik ging "slag om de Schelde" vnv bekijken :p

Midnight Mass aant kijken.
Ik weet niet wat te denken van die serie.
Setting vind ik wel goed, alsook de acteerprestaties.
Maar zooooo traag dat het vooruit gaat. Naar mijn lening toch veel filler.
Maar op een of andere manier wil ik dan toch het fijne ervan weten

Het valt mij ook steeds vaker op hoe slecht de vertalingen soms zijn bij Netflix-reeksen. Zelfs bij vertalingen van Engelse series naar het Nederlands krijg je soms qua inhoud een totaal andere tekst te lezen dan de acteurs aan het uitspreken zijn.

Vroeger nam ik doorlopend Netflix, nu af en toe een maandje en is Prime mijn vaste streamingdienst geworden. De truc van Netflix is uiteraard om elke maand wel iets deftig uit te brengen en dat mega hard te hypen.
Niet veel van gemerkt de laatste maanden :)
Eindelijk weer iets om te kijken met Sex Education en die Squid Game binnenkort ook eens een kans geven.

Daarnaast was het de voorbije maanden treurnis troef vind ik.

Aflevering 1 van Squid Game gezien.
Props to Netlflix. Meesters in het hypen van series. Aflevering één was echt maar lauwe pap.
Ik geef het nog een aflevering of 2 om zich te herpakken. Ik ging ervan uit dat het niet echt goed ging zijn, en dat was het ook. Erg slecht ook niet, maar bon.

Casa de Papel 2.0 vermoed ik

Props to Netlflix. Meesters in het hypen van series. Aflevering één was echt maar lauwe pap.
Ik geef het nog een aflevering of 2 om zich te herpakken. Ik ging ervan uit dat het niet echt goed ging zijn, en dat was het ook. Erg slecht ook niet, maar bon.

Aflevering 2 is saaiste van al😂😂

Vergelijken met La Casa :nono: da is echt de hype waard, al wie vindt van niet zijn The Wire fans

Met wat uitstel heb ik gisteren ook de serie uitgekeken. Ik ben over het algemeen tevreden met het seizoen en wat betreft het eindresultaat denk ik dat dit één van de betere eindes is van een serie die ik al gezien heb. Letterlijk elk personage heeft in mijn ogen een passend einde gekregen.

Het enige minpunt vind ik dat ze het element 'tijdreizen' hebben toegevoegd aan het seizoen. Dat had van mij echt niet gehoeven en vanaf toen wist ik eigenlijk al dat Lucifer en Chloe - al dan niet tijdelijk - hun wegen zouden scheiden, want met tijdreizen kan en mag niet geknoeid worden. Dat deeltje had ik dus liever anders gezien, bood geen meerwaarde aan de serie.

Ik ben eigenlijk niet helemaal mee met de finale.
Waarom kan Lucifer niet terug naar de aarde?
Omdat hij dan knoeit met de tijdlijn en eventueel Rory's leven in gevaar zou kunnen brengen. Hij heeft zichzelf opgeofferd voor zijn dochter eigenlijk.

Omdat hij dan knoeit met de tijdlijn en eventueel Rory's leven in gevaar zou kunnen brengen. Hij heeft zichzelf opgeofferd voor zijn dochter eigenlijk.
Maar dan ziet Lucifer Rory niet opgroeien, terwijl het geen zekerheid is dat Rory zou sterven als ze heel hun leven samen hadden gehad.
Ik ben er niet echt van overtuigd dat dit de beste optie was, want uiteindelijk moeten Lucifer en Chloe een volledig gezinsleven opgeven daarvoor.
En dan vergeten ze ook nog de eerste trigger waardoor deze tijdsloop ontstaan is.

Heb aflevering 6 gezien.
Dit is een middelmatige serie, op basis van een leuk concept, dat gigantisch hard gehypet is.
Slècht is het niet, dus ik kijk het wel uit, maar elke aflevering behelst precies 25 minuten aan verhaal dat ze dan uitrekken tot 50 minuten.

Squid game is gewoon een tussendoortje. Matig einde. De propaganda machine van Netflix heeft goed gewerkt.

Maid daarintegen heeft te weinig hype gehad. Deftige miniserie.

Terug
Bovenaan