Netflix

Ik zit aan E7 van Squid Game
Ik kijkt toch alleen om te weten wie er wint, op dit moment....
Veel overacting, tbh. Enkel die Noord-Koreaanse en die flik zijn deftige acteurs, misschien nog dat "genie". De Frontman valt ook nog wel mee, maar zo met dat masker is dat ook quasi gewoon uw tekst aframmelen he.
Die VIPS halen de sfeer er nog eens volledig uit ook (ik hoop dat het niet allemaal Amerikanen moeten voorstellen, die ene kreeg zijn lijn tekst er met moeite uit.

De games zelf volgen allemaal hetzelfde patroon:
Deelnemers gaan de voorbereidingskamer in, selecteren hun team, gaan dan de speelkamer in, beseffen dat ze slecht gegokt hebben, en gaan dan toch nipt door. Eigenlijk nergens echt verrassingseffect... Jammer.

Zal weer enkel in Nederland zijn. Hier heeft de VRT de exclusieve rechten.
Ja hier laat ik mij ook niet meer aan vangen, heb seizoen 2 maar kunnen bekijken toen het op netflix kwam enkele maanden geleden. ik zal het nu wel opnemen of via VRTNu kijken.

Ik zit aan E7 van Squid Game
Ik kijkt toch alleen om te weten wie er wint, op dit moment....
Veel overacting, tbh. Enkel die Noord-Koreaanse en die flik zijn deftige acteurs, misschien nog dat "genie". De Frontman valt ook nog wel mee, maar zo met dat masker is dat ook quasi gewoon uw tekst aframmelen he.
Die VIPS halen de sfeer er nog eens volledig uit ook (ik hoop dat het niet allemaal Amerikanen moeten voorstellen, die ene kreeg zijn lijn tekst er met moeite uit.

De games zelf volgen allemaal hetzelfde patroon:
Deelnemers gaan de voorbereidingskamer in, selecteren hun team, gaan dan de speelkamer in, beseffen dat ze slecht gegokt hebben, en gaan dan toch nipt door. Eigenlijk nergens echt verrassingseffect... Jammer.
Heb het zonet uitgekeken en snap de hype niet echt….
Had er waarschijnlijk teveel van verwacht

Mail gehad ivm prijsverhoging. Nja ik denk dat in beste geval ik het soms zal nemen en het niet meer gewoon laat doorlopen.

Bizar dat de mail het wel heeft over 13,49 euro exclusief btw. Vermoedelijk slecht vertaald.

Vroeger nam ik doorlopend Netflix, nu af en toe een maandje en is Prime mijn vaste streamingdienst geworden. De truc van Netflix is uiteraard om elke maand wel iets deftig uit te brengen en dat mega hard te hypen.

Van de vorige prijs stijging heb ik nog altijd niets gehoord, wij betalen nog altijd maar 13.99 voor premium.
En van de deze heb ik ook nog geen melding gekregen, dus hopelijk kan ik weer een stijging skippen.

Zit aan het begin van S2 van Seinfeld maar ik weet het zo niet, toch een paar dingen die mij storen.
Om te beginnen dat irritante deuntje de eerste en laatste minuten van elke aflevering, echt vreselijk.
+ Jerry moet precies in eeeeeeeeeeeeeeeelk gesprek de smartmouth wiseguy uithangen, precies of die nooit een normaal gesprek kan voeren met iemand. Jason Alexander though :love:

Ik heb squid game eigenlijk vrij onverwacht toch gebinged in 2 dagen.
De overacting neem je erbij :) Ik vond het vrij vermakelijk en soms hoeft het niet meer te zijn.

Terug begonnen met Casa de papel S5 en het begint me al ferm tegen te steken na 2 afleveringen... Zo zwak. Hopelijk is dit dan ook het laatste seizoen. :unsure:

Terug begonnen met Casa de papel S5 en het begint me al ferm tegen te steken na 2 afleveringen... Zo zwak. Hopelijk is dit dan ook het laatste seizoen. :unsure:

Ik snap niet waarom je, met al de goede series die er steeds bij komen, tijd blijft steken in brol waar je met tegenzin naar kijkt. Lees een samenvatting op wiki of kijk wat recaps op Youtube als je echt wil weten hoe de bagger verder loopt in plaats van je te frustreren.

Idd. Bij een film die halfweg wat in elkaar zakt zou ik nog zeggen, maar een serie die na verloop van tijd consistent brol aflevert moet ge toch gewoon droppen. :tongue:

Als je al aan S5 zit kan je even goed dat ook nog afkijken. Da's toch het laatste seizoen. Dus ja, why not.

Natuurlijk is het een stuk minder dan S1, maar vond 't nog wel altijd amusant om naar te kijken op het einde van een dag.

Ik loop waarschijnlijk wat achter hier maar Brand New Cherry Flavor vond ik te gek. Interessante mix van Lynch en Cronenberg invloeden.

Midnight Mass, ook leuk, toch wel een beetje een frisse kijk op een reeds zeer vaak herkauwd gegeven.

Moeste ze al dienen bagger en filler der uit halen was da toch een bom van een serie mee maar 6 a 7 seizoenen
Goed genoeg om te blijven kijken voor mij maar soms trekt het toch echt op niks meer. De acteerprestaties van sommigen laat ook te wensen over. Enfin, ga blij zijn als het gedaan is. Chance dat ik de comics gelezen heb en dat ik weet dat het niet aan het verhaal ligt.

Terug
Bovenaan