Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste sitcom ooit wat mij betreft, ik kan er blijven naar kijken. In de eerste afleveringen merk je dat ze nog wat aan het zoeken waren naar de juiste vorm en dynamiek, maar daarna volgt de ene memorabele aflevering na de andere. Schijnbaar banale plotlijnen die altijd op een geniale manier samenkomen, rake observaties, massaal veel goed uitgewerkte nevenpersonages, geen irritante moraallesjes. En dan is er uiteraard George Costanza, wat mij betreft hét personage van de reeks, veel belangrijker dan Jerry Seinfeld zelf. Costanza (gebaseerd op Larry David) is de universele onvolmaakte mens met al zijn kleine kantjes, brilliant vertolkt door Jason Alexander.Ligt het aan mij of heeft Seinfeld de tijd niet overleefd? Ik was nieuwsgierig na zijn arrogant gestoef in latere interviews en het fijne Comedians in cars with coffee maar dit is van het slechtste dat ik ooit gezien heb. Moet je het enkele afleveringen geven of is dit het?
Ga ik ook doen. Moest Netflix nu regelmatig series uitbrengen die echt kwalitatief hoogstaand zijn, dan zou ik met veel plezier een meerkost betalen. Maar dat is toch ook niet echt het geval.Deze stijging was de druppel voor mij, abbo gecancelled. Ik neem Prime en Disney vanaf nu voor minder dan dit standaard pakket.
Ik zal het nog 1 a 2 maand per jaar nemen om vol te binge watchen of terug naar de "can't-mention-it-here" methode.
Goei underrated serie. Al vond ik s2 iets minderHier kijk ik al een tijd naar uit
Ik vond season 2 net iets beter eigenlijk, alleen begint het feit dat elke aflevering één of meerdere personages in dodelijk gevaar zijn wel wat afgezaagd.Goei underrated serie. Al vond ik s2 iets minder
Ik denk dat ik de robot wat te hard mistte in het beginIk vond season 2 net iets beter eigenlijk, alleen begint het feit dat elke aflevering één of meerdere personages in dodelijk gevaar zijn wel wat afgezaagd.

Disney+ wordt ook 2 euro duurder, 8,99...Deze stijging was de druppel voor mij, abbo gecancelled. Ik neem Prime en Disney vanaf nu voor minder dan dit standaard pakket.
Ik zal het nog 1 a 2 maand per jaar nemen om vol te binge watchen of terug naar de "can't-mention-it-here" methode.
Had vorige maand via hun nog een mail voor 1 jaar -20% via link.. gelukkigDisney+ wordt ook 2 euro duurder, 8,99...

Ik heb in 't verleden wel meerdere eps gezien van Seinfeld op TV, en het beviel me wel, maar echt hooked ben ik nooit geraakt. Nu het op Netflix staat ga ik er eens helemaal door. Ik zit nu ergens in S02 en eigenlijk vind ik het geweldig. Zoals je zegt, George steelt vaak de show.Beste sitcom ooit wat mij betreft, ik kan er blijven naar kijken. In de eerste afleveringen merk je dat ze nog wat aan het zoeken waren naar de juiste vorm en dynamiek, maar daarna volgt de ene memorabele aflevering na de andere. Schijnbaar banale plotlijnen die altijd op een geniale manier samenkomen, rake observaties, massaal veel goed uitgewerkte nevenpersonages, geen irritante moraallesjes. En dan is er uiteraard George Costanza, wat mij betreft hét personage van de reeks, veel belangrijker dan Jerry Seinfeld zelf. Costanza (gebaseerd op Larry David) is de universele onvolmaakte mens met al zijn kleine kantjes, brilliant vertolkt door Jason Alexander.
Ondertussen is de reeks ook haast een historisch document over het leven in een grootstad in de nineties, dat draagt voor mij ook wel veel charme en nostalgie in zich.
Voor die prijs kan je niet sukkelen, genoeg te zien voor verschillende smakenGeplooid voor netflix hier... Ben benieuwd ofdat zijn geld waard is (7€ per maand, gedeeld met schoonmoeder)
Allen naar Amazon. €2,99/maand en toch ook heel goeie originals. Netflix gaat er hier ook uit.Disney+ wordt ook 2 euro duurder, 8,99...
Wtf. November al?S3 undercover in november