Netflix

Als je hem nog niet gezien zou hebben, Mcgregor forever op Netflix ook aanrader.
Hij is echt helemaal anders geworden na zijn gevecht tegen Khabib .

Lupin deel 3 uitgezien. Blijft toch serie die top blijft. Kan niet wachten tot deel 4

Amai, ik zit drie afleveringen ver en ik erger me kapot aan het belachelijk overdreven Hollywood gehalte in die serie. Hangt met haken en ogen aan elkaar en je moet zelfs al bijna de wetten van de fysica van je afzetten om te blijven slikken wat ze door je strot proberen te rammen.

Ik krijg daarstraks het bericht dat ons Netflix-wachtwoord niet meer werkte, dus ik ga daarnet eens kijken. Inderdaad, het werkte om één of andere niet meer. Ik stel dus een nieuw wachtwoord in via de site en vervolgens log ik in, en moet ik opeens kiezen welk abonnement ik wil nemen???

Wat is dit nu weer?

Ik krijg daarstraks het bericht dat ons Netflix-wachtwoord niet meer werkte, dus ik ga daarnet eens kijken. Inderdaad, het werkte om één of andere niet meer. Ik stel dus een nieuw wachtwoord in via de site en vervolgens log ik in, en moet ik opeens kiezen welk abonnement ik wil nemen???

Wat is dit nu weer?
Account was blijkbaar gehackt, wtf. Net contact opgenomen met de klantendienst en alles gelukkig terug in orde.

Taal was veranderd naar Spaans enzo, weird.

Check ne keer de inloggeschiedenis. Hier waren dat vorige keer toch wel serieus wat landen.
Kan je dat zien bij 'Toegang en apparaten beheren'? Want daar staat enkel mijn pc van nu, maar ja ik heb daarnet wel op 'uitloggen van alle apparaten geklikt' bij het opnieuw instellen van m'n account.

Als je hem nog niet gezien zou hebben, Mcgregor forever op Netflix ook aanrader.
Hij is echt helemaal anders geworden na zijn gevecht tegen Khabib .
Had het ook gezien. Ik kon hem niet horen of zien maar na dit gezien te hebben toch een beetje respect gekregen. Ergens is MC toch wel serieus gevallen in het wereldje? Hij was King en na het gevecht is het alleen maar slecht gegaan? Keihard trainen voor alles, en daarna keer op keer tegenslag?

Amai, ik zit drie afleveringen ver en ik erger me kapot aan het belachelijk overdreven Hollywood gehalte in die serie. Hangt met haken en ogen aan elkaar en je moet zelfs al bijna de wetten van de fysica van je afzetten om te blijven slikken wat ze door je strot proberen te rammen.

Net uitgekeken, de plottwist op het einde is wel goed gevonden. Maar het blijft hemeltergend hoe onrealistisch die serie is.

Had het ook gezien. Ik kon hem niet horen of zien maar na dit gezien te hebben toch een beetje respect gekregen. Ergens is MC toch wel serieus gevallen in het wereldje? Hij was King en na het gevecht is het alleen maar slecht gegaan? Keihard trainen voor alles, en daarna keer op keer tegenslag?
Was ook gewoon een enorm irritante kerel, en die stoel door het raam gooien van een bus. Dat was nu ook niet zijn beste move, het is al een wonder dat die kerel niet achter slot en grendel zit.

Heeft het natuurlijk zelf gezocht, en probeert nu ook wat aandacht te trekken.
Zie maar naar zijn bier promotie met Ebanie, op X dacht ik gelezen te hebben dat hij Logan probeert op te jutten voor een gevecht.

Het blijft wel een werk beest als je ziet hoeveel moeite hij doet, en zijn fysiek kan ik maar van dromen.

Was ook gewoon een enorm irritante kerel, en die stoel door het raam gooien van een bus. Dat was nu ook niet zijn beste move, het is al een wonder dat die kerel niet achter slot en grendel zit.

Heeft het natuurlijk zelf gezocht, en probeert nu ook wat aandacht te trekken.
Zie maar naar zijn bier promotie met Ebanie, op X dacht ik gelezen te hebben dat hij Logan probeert op te jutten voor een gevecht.

Het blijft wel een werk beest als je ziet hoeveel moeite hij doet, en zijn fysiek kan ik maar van dromen.
Klopt het is een werkbeest, en vooral de motivatie blijven zoeken om te winnen, aangezien hij alleen maar verliest in zijn recente gevechten. Alleen jammer dat hij zo'n kwal is met het uitmaken van zijn tegenstanders. Op een gegeven moment zwiert hij het over een andere kant en hadden verschillende tegenstanders respect, maar dan beslist hij toch weer om de eikel uit te hangen..

Lupin deel 3 uitgezien. Blijft toch serie die top blijft. Kan niet wachten tot deel 4
Hier ook net uitgekeken. Ik vond het weer genieten, al vond ik dat het wel een mooie conclusie kon zijn om hier te eindigen
(zonder die allerlaatste plottwist/cliffhanger dan).

Laatst bewerkt:
Net het eerste stukje van Old Dads gezien... Bill Burr die weer in het wilde weg tegen iedereen zen schenen stampt, heerlijk. :love:

Captain Lazerhawk: A Blood Dragon Remix

Wtf is dit voor een geschifte cyberpunk toestand:
+ Ubisoftland aka Eden is de setting, tal van verwijzingen naar hun franchises.
+ Fucking RayMan die daar badassery vertoont dat ik nooit van hem zou verwachten.
+ Killer Darksynthwave soundtrack

- Alweer opdringen van woke gedoe dat hier totaal niets uithaalt. Laat je het weg, zou er niets veranderen aan de motivaties van personages of het verhaal.
- mss wat té random?

- Alweer opdringen van woke gedoe dat hier totaal niets uithaalt. Laat je het weg, zou er niets veranderen aan de motivaties van personages of het verhaal.
Niet gezien dus kan volledig mis zijn maar is dit niet juist de bedoeling? Dat het niet uitmaakt welke geaardheid/seksualiteit/whatever karakters hebben? Ik zou het eerder vervelend vinden als het altijd is "ah ze zijn gay dus het verhaal gaat volledig over wat een strijd het is om gay te zijn" .
Er is ook een plek voor zo een verhalen maar als geaardheid of seksualiteit altijd een impact moet hebben op het verhaal...

Sorry wat off topic en zoals ik zeg, niet gezien dus kan mis zijn.

Zit nu halfweg s3 van Lupin, s1 en 2 vond ik zeer goed. Maar dit 3de voelt toch allemaal wat too much. Hopelijk weet de rest van het seizoen mij nog wat te boeien. S2 had nochtans een mooi einde geweest.

Terug
Bovenaan