Netflix Netflix

Begonnen met 'Who is Erin Carter'.

Toch maar zeer matig. Gaat het nu eigenlijk over dat mens haar verleden of over dat kind dat psychotisch wordt?
 
Physical 100 (Zuid-Korea).
Realityshow met fysieke uitdagingen waarin 100 fitte personen het van elkaar proberen te halen.
Best wel entertainend en lijkt me leuk om te doen.
Graag een Belgische versie hiervan.

The Devil's Plan (Zuid-Korea).

I.p.v. fysiek spel is het mentaal spel met 12 bekende deelnemers uit Z-K.
Spellen zijn niet gemakkelijk te begrijpen bij de uitleg, maar eenmaal ze bezig zijn is het duidelijk.
Dit is zowat als de Mol, maar zonder mol natuurlijk.
Concept is heel goed gevonden. Je hebt een ochtendspel waarin je tokens moet verzamelen en als het even kan, anderen moet uitschakelen, want je wil natuurlijk dat ganse spel winnen. Dan heb je een avondspel waarin je geld kan verdienen. Liefst met zoveel mogelijk personen, wat het lastiger maakt om ze eerder uit te schakelen, want wie weet had je ze nodig.
De deelnemers zijn net als Physical 100 zeer aimabel en heb me niet liggen te ergeren aan iemand.

Squid Game: the Challenge (US).
Ietsje meer ergerlijke mensen :smile:, maar dat is evengoed opgezet spel, gevraagd door de producers (want ja, USA).
Heb me erdoor moeten sleuren, want de winnaar was al afleveringen op voorhand bekend. Zeker geen opgezet spel...
Zet hier Zuid-Koreanen i.p.v. Amerikanen en het is een pak beter.
 
Physical 100 (Zuid-Korea).
Realityshow met fysieke uitdagingen waarin 100 fitte personen het van elkaar proberen te halen.
Best wel entertainend en lijkt me leuk om te doen.
Graag een Belgische versie hiervan.

The Devil's Plan (Zuid-Korea).
I.p.v. fysiek spel is het mentaal spel met 12 bekende deelnemers uit Z-K.
Spellen zijn niet gemakkelijk te begrijpen bij de uitleg, maar eenmaal ze bezig zijn is het duidelijk.
Dit is zowat als de Mol, maar zonder mol natuurlijk.
Concept is heel goed gevonden. Je hebt een ochtendspel waarin je tokens moet verzamelen en als het even kan, anderen moet uitschakelen, want je wil natuurlijk dat ganse spel winnen. Dan heb je een avondspel waarin je geld kan verdienen. Liefst met zoveel mogelijk personen, wat het lastiger maakt om ze eerder uit te schakelen, want wie weet had je ze nodig.
De deelnemers zijn net als Physical 100 zeer aimabel en heb me niet liggen te ergeren aan iemand.

Squid Game: the Challenge (US).
Ietsje meer ergerlijke mensen :smile:, maar dat is evengoed opgezet spel, gevraagd door de producers (want ja, USA).
Heb me erdoor moeten sleuren, want de winnaar was al afleveringen op voorhand bekend. Zeker geen opgezet spel...
Zet hier Zuid-Koreanen i.p.v. Amerikanen en het is een pak beter.
Eens met alles, volop genoten van de eerste twee, volop geeergerd aan de laatste :D
 
La casa de papel. Berlin staat erop. Minder aantrekkelijk dan originele. Maar zeker goed kijkbaar. Te veel liefdes ook wel
 
Iemand die weet of gran turismo op netflix komt vandaag? Ik lees dit op verschillende sites of is dit enkel voor Nederland?
 
Terug
Bovenaan