Neteller ervaringen of beter alternatief?

GoPrayer

Active member
Hallo iedereen

Voor op sommige site's te betalen die ik wat minder vertrouw zat ik eraan te denken om een virtuele Mastercard te gebruiken.
Ik kwam hierdoor terecht bij Neteller. Ik vroeg me af of mensen hier positieve ervaringen mee hebben?

Bij de voorwaarden zag ik dat als je die een jaar niet gebruikt je daar boetes voor moet betalen. Dat bedoelen ze waarschijnlijk gewoon op de echte kaart? Ik vraag me dan ook af hoe ze die betalingen innen als er dan bijvoorbeeld geen geld meer op je account staat?

Klopt het dus dat ik die virtuele kaart echt als een gewone Mastercard kan zien online? Of gaat die niet op elke site werken? Andere alternatieven zijn ook welkom.
Alvast bedankt!...
 
Ik gebruik paypal voor 90% van de online betalingen, en revolut voor daar waar men een creditcard vraagt.
Bij die laatste kan je one time use only virtuele kaarten maken, nadat ze je gebruikt hebben worden ze gelijk gecancelled, dus geen risico dat er daarna nog geld van de rekening af gaat...
 
Ik gebruik paypal voor 90% van de online betalingen, en revolut voor daar waar men een creditcard vraagt.
Bij die laatste kan je one time use only virtuele kaarten maken, nadat ze je gebruikt hebben worden ze gelijk gecancelled, dus geen risico dat er daarna nog geld van de rekening af gaat...
Bedankt voor de snelle reactie! Ik probeer ook zoveel mogelijk met PayPal te betalen maar met die doorlopende abonnementen zocht ik dus eerder iets als Neteller :)
 
Ik heb al jaren Neteller, super tevreden van. Vandaag zat men nieuwe kaart zelf in de bus.
Gewoon via de site geld opladen met bankcontact. Kleine fee betalen en staat op de rekening.
Heb even die Bpost kaart gehad, maar moest via overschrijven doen duurde wel dag of 3. Wilde je het meteen, moest je het via het postkantoor doen.

Ik gebruik het vooral voor Amazon prime, omdat die geen paypal doen.
Als je poker speelt, via Pokerstars staat het geld btw kwasi insta op je rekening via Neteller ipv je bank.
Zou het niet meer kunnen missen, kan er mee pinnen ook. Handig voor als je in het buiteland zit.
 
Onlangs kwam ik Skrill tegen. Het zou blijkbaar goedkoper zijn om geld op je Virtual Prepaid kaart te zetten. Iemand hier goede ervaringen mee? Of is de service van dat bedrijf minder wegens goedkoper?
 
Terug
Bovenaan