NBA 2024-2025

Bank niet gebruiken & geen Hayes opstellen de laatste wedstrijd. Niet moeilijk dat Gobert zoveel rebounds haalt.

Popovich nu officieel geen hoofdcoach meer, nog een monument minder.
Vreemd dat ze niet voor Malone zijn gegaan. Giannis naar Spurs zou wel een goede fit zijn en is realistisch.

Nuggets :music:

Zalig dat we die gewonnen hebben, zeker nadat meeste analisten Clippers als favorite hadden gezet in deze series. Nuggets hebben ze hun gewoon geownd deze nacht. Harden ghosting in cruciale PO games is ook een zekerheid in het leven.

Enfin leuk dat we die series gewonnen hebben, nu wat kletsen krijgen van OKC vermoedelijk. Ik schat die toch heel hoog in. Ook hebben ze al bijna 10 dagen rust, Nuggets mogen direct op het vliegtuig richting Oklahoma voor de volgende game. Brutal.

Game 4: geen enkele wissel gedaan 2e helft
Game 5: begint met small ball line-up en godbetert Rudy Gobert mocht gewoon heel de wedstrijd lang feasten, weigert Hayes of zelfs Len in te brengen om het te proberen stoppen

In het algemeen deze series amper tot geen in-game tactische wijzigingen van zijn kant uit. Moet nog boterhammekes eten. Alle 4Q's ook verloren.

Laatst bewerkt:
Golden state als laatste ploeg door naar de tweede ronde. Hield met 9/11 van achter de driepuntlijn en Curry die in de tweede helft op stoom komt. Tegen de Wolves zal het wel nog moeilijker worden. Benieuwd hoe Ant verder evolueert tegen een toch wel sterker defensief blok.

Overige matchups geef ik de Nuggets weinig kans tegen OKC. De Celtics gaan ook weinig moeite hebben met de Knicks, al is dat wel een mooie affiche door de historie. Cavs verliezen al meteen thuis, die hebben Garland echt wel nodig.

Gaan ze nu echt weer maanden speculeren alsof LeBron op pensioen zou gaan zonder farewell tour? En ook, hoe onuitstaanbaar zijn Stephen A en Perkins?

Golden state als laatste ploeg door naar de tweede ronde. Hield met 9/11 van achter de driepuntlijn en Curry die in de tweede helft op stoom komt. Tegen de Wolves zal het wel nog moeilijker worden. Benieuwd hoe Ant verder evolueert tegen een toch wel sterker defensief blok.

Overige matchups geef ik de Nuggets weinig kans tegen OKC. De Celtics gaan ook weinig moeite hebben met de Knicks, al is dat wel een mooie affiche door de historie. Cavs verliezen al meteen thuis, die hebben Garland echt wel nodig.
Nuggets heeft tijdens de regular season 3-1 gewonnen tegen OKC dus misschien komt er wel een verrassing maar dan moet Murray wel een pak beter spelen dan de afgelopen maanden en dat zie ik hem niet direct doen voor de volledige serie tegen OKC.

Warriors zijn oud en de eerste wedstrijden krijgen ze niet veel rust tussen de wedstrijden dus ik verwacht dat de Wolves daar het wel halen in 5 games.

Cavs vs Indiana kan wel leuk worden. Ik vind Haliburton echt een leuke speler om naar te kijken.

Houston moet toch ook wel serieuze PTSD hebben als ze zien dat ze tegen de Warriors moeten spelen:
2015- eliminated by the Warriors
2016- eliminated by the Warriors
2018 -eliminated by the Warriors
2019- eliminated by the Warriors
2025 -eliminated by the Warriors

Gaan ze nu echt weer maanden speculeren alsof LeBron op pensioen zou gaan zonder farewell tour? En ook, hoe onuitstaanbaar zijn Stephen A en Perkins?
Lebron gaat gewoon nog door tot zijn volgende zoon over 2 jaar in de NBA speelt imo. Die zou blijkbaar wel genoeg talent hebben om een plaats te verdienen in de NBA.

Laatst bewerkt:
Nooit eerder gebeurd, alle lower seeds winnen game 1 in round 2.

Wat een einde trouwens ook in Cleveland, wtf.
2-0 achter en belangrijke spelers geblesseerd. Ziet er goed uit voor Indiana.

Cleveland mag het nu in Indiana gaan doen... Zonder de volledige ploeg zie ik ze daar geen twee wedstrijden winnen...

Warriors zonder Curry, hopelijk valt de blessure wat mee. Buddy Hield is deze serie aan 't knallen weer 5/8 van achter de driepuntlijn.

Boston was bijna een copy paste van gisteren. :laugh:
25/100 3PA over 2 wedstrijden :crazy:

Minnesota moet nu toch ook wel de bordjes gelijk hangen nu Curry geblesseerd is.

Ik ben een NBA-leek die af en toe wat matchen and samenvattingen volgt.

Vroeg me af, hebben jullie een favoriet team en zo ja, waarom net dat team?

Obv van wat ik al gezien heb doet Anthony Edwards me het meest aan Jordan denken, dus daarom root ik voorlopig voor Minnesota.

Laatst bewerkt:
Ik ben een NBA-leek die af en toe wat matchen and samenvattingen volgt.

Vroeg me af, hebben jullie een favoriet team en zo ja, waarom net dat team?

Obv van wat ik hal gezien heb doet Anthony Edwards me het meest aan Jordan denken, dus daarom root ik voorlopig voor Minnesota.
Chicago Bulls en idd de reden the GOAT, MJ.
Ook meest competitieve periode ooit in de NBA in de jaren 90.

De Knicks. Ooit live gezien in 2014 en vanaf toen op de voet beginnen volgen. Ook wanneer het (heel) slecht ging 🤣
Wel prime Melo zien spelen toen. 🤩

Terug
Bovenaan