Naar welke podcast luister jij?

Voor de liefhebbers van straaljagers nieuw en oud, het leven van een straaljager piloot, gerelateerde technologie, gevechtsmissies, trainingen en alles wat er bij komt kijken kan ik 'The Fighter Pilot podcast' ten zeerste aanraden.

En een voor mij recent ontdekte 'hidden gem' is toch wel https://darknetdiaries.com/ Dit gaat over de donkere kant van het web: hacking, cyber crime, data breaches, hacktivisme, blackhat, APT's, etc.
 
Ik ben nu als tussendoortje begonnen met Björn in the USA, met aflevering 'Het vette probleem van Amerika'
Hoe die voedingsindustrie daar een maffia is wisten we al, maar ik wist niet dat het zo erg is.

En ik ben gestopt met de protpod, die gasten gaan zo in detail dat het er een beetje over ging
 
Het Inzicht van Joel De Ceulaer (via De Morgen). Heel goeie interviews, rustige gesprekken. Ik hoor hem ook graag bezig en gij stelt ook de goeie vragen.

Eindelijk ook alle Conan O'Brien Needs a Friend geluisterd die wou luisteren.
 
#weetikveel van Radio 1 met Kobe Ilsen is weer begonnen. Stelt altijd de goeie vragen.

Wat meer beginnen luisteren naar de politieke podcast van Het Nieuwsblad Het Punt Van Van Impe. Ik vind hem beter dan die van De Standaard.
 
En een voor mij recent ontdekte 'hidden gem' is toch wel https://darknetdiaries.com/ Dit gaat over de donkere kant van het web: hacking, cyber crime, data breaches, hacktivisme, blackhat, APT's, etc.

Darknet Diaries focust zich vaak op één verhaal/thema/gebeurtenis per aflevering. Maar als je toch nog een andere gerespecteerde cybersecurity podcast wil volgen over de security actualiteiten dan is Risky Bsuness van Patrick Gray ook een aanrader.
 
Darknet Diaries focust zich vaak op één verhaal/thema/gebeurtenis per aflevering. Maar als je toch nog een andere gerespecteerde cybersecurity podcast wil volgen over de security actualiteiten dan is Risky Bsuness van Patrick Gray ook een aanrader.
Thanks, zal ik ook eens beluisteren!
 
Van die Frietcast had ik nog nooit gehoord tot het erover ging in de laatste WTTAA. Is het iets? Of wordt het snel eentonig qua onderwerp?
Men heeft het (gelukkig) ook over andere zaken dan frieten. Soms wel wat vtm-vibes maar dat hangt van de persoon af. Die met Jacky Lafon bv. geniet m'n interesse niet.
 

Ongelooflijk dat Jambers al 78 is, zou je echt niet zeggen. Levende legende!
Amaai, dat is goeie makeup lijkt me. Ik kwam die tijdens corona vaak tegen al wandelend. En dat leek toen toch meer op een schuifelend lijk die niet door had dat hij eigenlijk moest sterven. Kan natuurlijk ook dat hij toen gewoon ziek was ofzo.
 
Terug
Bovenaan