Naar welke podcast luister jij?

Ik luister ook bijna uitsluitend in de auto of wanneer ik boodschappen aan het doen ben.

Ik luister dan vooral naar enkele DnD actual play podcasts:
- Critical Role
- Dungeons & Daddies (van de makers van Video Game Highschool en Rocketjump, als iemand zich dat nog herinnert)
- Elven voor Twaalven

En dan ook nog wat andere podcasts:
- Grafspraak (ze bespreken paranormale zaken, complot theoriën, legendes en allerhande andere vreemde zaken, maar bekijken het met voldoende scepcis en gezonde dosis humor)
- de Tribune
- 90 minutes
 
Voor de fans van wat geschiedenis.

De Val van Srebrenica.

Heftige podcast, over de genocide mid jaren 90 in Bosnië. Met getuigenissen van overlevenden en Nederlandse blauwhelmen.


Voor de fans van Mocro Mafia kan ik Cocainekoorts aanraden.
Daar hoor je gewoon hoe realistisch die reeks niet is.
 
Tijdens ik bij mijn tuin werk, luister ik super graag naar "murder" podcasts.
Ik weet niet waarom, maar ik vind het altijd heel spannend om te luisteren hoe het verhaal verder gaat.
Geen idee of dat logisch is of niet.
 
Onlangs beginnen luisteren naar Darknet Diaries
Niet altijd even interessante verhalen, maar luister er wel graag naar.
 
Onlangs podcasts ontdekt, omdat ik sinds kort vaak met de trein onderweg ben is dit ideaal!!
De enige die ik tot hier toe volledig heb afgeluisterd is "de kroongetuigen" Ik ben wel into de real crime, en heb zeker een paar goeie suggesties gelezen hier! Thanks!
 
Sinds deze zomer luister ik naar Mr Ballen podcast. Op Spotify of op YouTube:
Hijzelf is een ex navy seal. En is dan begin Corona tijd als ik me niet vergis begonnen met deze podcasts. Hij vertelt dan crazy waargebeurde verhalen van over heel de wereld. Dit kan echt over alles gaan.
Zo is er een podcast over een gast die het aan de haal krijgt met 'the devil' in één van de ergste gevangenissen ter wereld.

Of over een moordenaar die geïnspireerd is door Dexter (serie). Zo is er ook een podcast over een moordenaar waar de Scream films op gebaseerd zijn.

Of totaal andere zaken zoals een acteur van Sons of Anarchie die volledig is beginnen door flippen, en hij legt dan goed uit wat de oorzaak is...
Zitten echt heel interessante podcast tussen. Veel heftige zaken wel, dikwijls denk je echt, holy shit!
Soms ook kortere verhalen, zoals deze 3:
Die laatste vind ik vooral heel verontrustend. Omdat je weet dat dit dagelijks is de wereld gebeurt. Echt zotte dingen...
 
Podcast 'over eten'
Er wordt telkens een gast uitgenodigd voor een gesprek over eten en drinken. Gaande van (bekende)chefs tot producenten van producten zoals slakken, sojasaus, cider, whisky,...
Zeer interessant voor iedereen die graag culinair bezig is of gewoon graag eet en er iets meer wil over weten.
De interviewer is zelf een kerel die sinds kort in bar bulot werkt bij Gert De mangeleer.
 
Sinds deze zomer luister ik naar Mr Ballen podcast. Op Spotify of op YouTube:
Hijzelf is een ex navy seal. En is dan begin Corona tijd als ik me niet vergis begonnen met deze podcasts. Hij vertelt dan crazy waargebeurde verhalen van over heel de wereld. Dit kan echt over alles gaan.
Zo is er een podcast over een gast die het aan de haal krijgt met 'the devil' in één van de ergste gevangenissen ter wereld.

Of over een moordenaar die geïnspireerd is door Dexter (serie). Zo is er ook een podcast over een moordenaar waar de Scream films op gebaseerd zijn.

Of totaal andere zaken zoals een acteur van Sons of Anarchie die volledig is beginnen door flippen, en hij legt dan goed uit wat de oorzaak is...
Zitten echt heel interessante podcast tussen. Veel heftige zaken wel, dikwijls denk je echt, holy shit!
Soms ook kortere verhalen, zoals deze 3:
Die laatste vind ik vooral heel verontrustend. Omdat je weet dat dit dagelijks is de wereld gebeurt. Echt zotte dingen...
Precies niet (meer) op Spotify beschikbaar.
This is the newest Monday episode of the MrBallen Podcast. You can listen to all episodes of the MrBallen Podcast, available exclusively on Amazon Music with your Prime membership. If you're not a Prime member, you can still listen to the MrBallen Podcast by subscribing to Amazon Music Unlimited in the Amazon Music app.
 
Precies niet (meer) op Spotify beschikbaar.
Oh fuck, wist ik niet, tijdje terug nog veel geluisterd op Spotify, maar laatste maanden op YouTube vooral geluisterd. Hoe zit dat dan met prime? Moet je enkel prime hebben of ook nog apart Amazon music? Want prime is wel spot goedkoop, 2,99 per maand zeker? Op de Belgische en de Nederlandse Amazon. Eens checken dan...
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
De protpot aflevering met Wim
Opbrouck een aanrader voor iedereen die Het Eiland gezien heeft. Wie het nog niet gezien heeft, kijken aub!
 
De protpot aflevering met Wim
Opbrouck een aanrader voor iedereen die Het Eiland gezien heeft. Wie het nog niet gezien heeft, kijken aub!
Ik had die podcast al een tijdje in mijn lijstje staan om ooit eens aan te beginnen, en bij het zien van Wim Opbrouck meteen opgezet. Na 30 seconden afgezet door het accent van de host, ik kon het echt niet aan jammer genoeg.

Laatste tijd wat door de Souidi Sessions aan het gaan: https://www.souidi.be/podcasts/.
 
Momenteel is de meeste beluisterde bij mij die van Football Managers United. Gaat over het spel Football Manager, dat ik toch dagelijks speel.
Ik denk dat het @Lakigigar er ook wel mee bekend is.
 
Ik weet dat de site een "bekende" podcast heeft, maar ik ben zelf niet echt een podcastluisteraar omdat ik graag informatie visueel verwerk. Maar uiteraard ken ik jou en het forum van die podcast wel goed.
 
Terug
Bovenaan