Naar welke muziek luister je nu?

Witchcraft - Witchcraft (album)
Witchcraft - Firewood (Jammer dat het maar bij één Pentagram-cover gebleven is. Ik had graag meer gehoord!)
:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Harold Budd/Brian Eno - Ambient 2: Plateaux Of Mirror (album)
Neil Young - Are You Passionate? (album)

zick zack Rammstein.

Na hun Deutschland album afgang, en hun vorige worp Zeit dacht ik dat deze band nooit meer hetzelfde voor me zou betekenen als voorheen ( volg deze groep al sinds hun eerste demo's en zullen altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben -> Ohne dich wordt gespeeld op mijn begrafenis...)

Tot ze plotseling met deze song op de proppen kwamen, enkele uren geleden. O,dertussen al meer dan 1,5 miljoen keer bekeken, en ik kan begrijpen waarom. Deze band is op best, als ze zichzelf en de wereld niet serieus nemen. En als ze dan er een geweldige clip bij maken, is het niet zo moeilijk om ze weer in mijn armen te sluiten. De clip is dus geniaal, in hetzelfde straatje als Keine Lust.

Witchcraft - Firewood
Ik hoor hoe langer hoe beter dat ze goed naar de Vintage Collection van Pentagram hebben geluisterd. :)

Stond op de shortlist voor AOTW maar het zal iets anders worden ;-)

Misschien voor ronde 3!
Leaves Turn Inside You was bijna mijn keuze voor AOTW geweest, had het tot de laatste 5 keuzes geschopt. Dat is eigenlijk wel al Unwound 2.0, de beste 'echte' Unwound plaat vind ik Repetition denk ik.

Leaves Turn Inside You was bijna mijn keuze voor AOTW geweest, had het tot de laatste 5 keuzes geschopt. Dat is eigenlijk wel al Unwound 2.0, de beste 'echte' Unwound plaat vind ik Repetition denk ik.
Goh ik zie de albums allemaal in een grotere evolutie, zonder te hoeven zeggen dat er een 1.0 of 2.0 is. Al de Unwound albums hebben bovendien hun merites (understatement).

Bij Fugazi heb ik dat ook, die progressie is fantasisch en heel natuurlijk over de actieve periode van die band. Een van de all time great discografieën! Zou ze graag zien aan bod zien komen bij Classic Artists maar no way dat dat ooit aan genoeg stemmen geraakt in het concept.

Terug
Bovenaan