Naar welke muziek luister je nu?

Misschien moet ze gewoon eens een cover doen van Onze Vader of Ave Maria

Straffe kost voor nen donderdag voormiddag maar wel zeer interessant! Zal live ook wel een beleving zijn...
Het is een emotionele beleving live, dat kan ik wel zeggen. Zowel voor haar als voor het publiek. Ze gebruikt geen podium dus staat gewoon pal in het midden van de zaal tussen het volk. Ongelooflijk intiem in een kleinere setting. Ik hoop dat dat een setup is die ze gaat blijven gebruiken, maar ze begint stilaan een grotere naam te worden dus dat wordt misschien lastig.

Anna stond op mijn shortlist voor aotw, bij deze bedank ik de fanatieke Christenen voor de nodige promotie. :unsure:

Lingua Ignota is enorm intens, enorm straf album (alles ervoor ook tbh).

Anna stond op mijn shortlist voor aotw, bij deze bedank ik de fanatieke Christenen voor de nodige promotie. :unsure:

Lingua Ignota is enorm intens, enorm straf album (alles ervoor ook tbh).
Zowel Anna als Lingua Ignota (nogal obvious) staan op de mijne, dus misschien moet ik nu toch voor iets anders gaan. :unsure: Er staan nog 40+ albums op of zo, dus nog keuze genoeg.

Anna Von Hausswolff :love:
Dead Magic is een fenomenale plaat en haar Roadburn optreden was ook fenomenaal. Die laatste orgelplaat is minder mijn ding, ik vind het ook gewoon jammer dat je een instrumentale plaat uitbrengt als je zo een stem hebt :unsure:

Lingua Ignota is daarintegen echt mijn ding niet, kan er niet langer als een minuut naar luisteren :unsure:

The Beatles - Beatles For Sale (album)
The Beatles - Rubber Soul (album)
David Bowie - Hunky Dory (album)
Neil Young - Trans (album)
Neil Young & Crazy Horse - Barn (album)
Neil Young & Crazy Horse - Interstate

Terug
Bovenaan