Naar welke muziek luister je nu?

Kinokoteikoku - Uzu ni Naru (2012): 8/10
Kinokoteikoku - Long Goodbye (2013): 9/10 (*)
Kinokoteikoku - Fake World Wonderland (2014): 8/10

(*) = relisten

Flower Girl doet me wat denken aan Pygmalion van Slowdive en is één van mijn favoriete nummers aller tijden. Slotnummer van Uzu ni Naru is ook echt goed. Net zoals nummer 1 en 3 van Long Goodbye. Nummer van 2 van Fake World Wonderland, nummer 4 en 6 zijn ook goed. Over het algemeen ligt deze muziek me wel enorm, maar het moet wel wat groeien.

Ik vind het veel te catchy (en dom), ook al doet het wel erg aan Crystal Castles denken. Stukken beter en toffer dan de meeste troep dat ze tegenwoordig op de radio draaien. Geef mij maar k-pop en hyperpop all day over hetgeen dat ze nu draaien.

De liedjes duren nooit lang (ja het is echt adhd muziek), en door die lengte ook populair op TikTok.

Laatst bewerkt:
Bathory - Nordland
Bathory - Mother Earth Father Thunder (en dat prachtige refrein blijft alweer in mijn kop hangen)

Wat vind je ervan?

Na Colorado de tweede (nieuwe) Neil Young plaat op rij die ik op het eerste gehoor echt goed vind, da's al even geleden!
Nog maar een drietal luisterbeurten maar het bevalt mij wel. Colorado vond ik niet super van in het begin maar is wel meer gegroeid mettertijd. Maar nu ik Barn heb gehoord klinken ze veel meer gerodeerd en was Colorado precies meer de opwarmer. Kan ook liggen aan de andere producer en/of omdat Lofgren meer is ingewerkt.

Het is in ieder geval een andere Crazy Horse dan Ragged Glory of Psychedelic Pill (twee toppers) maar daarom geen mindere.

Al de hele tijd hiernaar! :cool:

(EDIT: :unsure: Ok dan... Het is een - ik vermoed recentere - psychedelic & stoner rock compilation)

Terug
Bovenaan