Naar welke muziek luister je nu?

Voor mij één van de beste nummers ever... Wel sinds begin van dit jaar van spotify gehaald voor ik weet niet welke reden :mad:

volgens hun Facebook is het tweede album van Nicephorus klaar, werd tijd dat mijn nummer 2 kandidaat voor AOTW een opvolger kreeg

oh en de derde kandidaat komt evenals met een album binnenkort

en een close runner up ook

belooft een goed najaar te worden.

The very best of Anne Clark

550x465.jpg

Jees... dit is toch ook weer iets speciaals.

Yeule has released ‘4.44: The Things They Did For Me Out of Love’, an ambient track that is nearly five hours long.

Een single van vijf uren lang van mijn fav zangeres. Klinkt behoorlijk pretentieus, maar het lijkt wel op een sollicitatie om de score te voorzien van David Lynch of een of andere vage sci-fi film. Zo etherisch, experimenteel en buitenaards alsof het de portaal naar een andere wereld is, of dat dan via hypnose, ASMR, dissociatietechnieken is, geen idee. Alle drie wellicht. Zeer dromerig allemaal, en perfect voor te mediteren of "weg" te zijn.

Ze heeft het talent om mainstream door te breken, maar volgens mij geeft ze er echt geen fuck om. (eigenlijk moet ik they/them zeggen).

Daniel Jack Eisner Harle is a British music producer and composer who records under the alias Danny L Harle. He was formerly signed to the London-based PC Music label and is a member of Dux Content with A. G. Cook. His songs have been described as among the more chart-friendly work from the offbeat label.

Producer Danny L Harle heeft met vele artiesten in de hyperpopsector nog gewerkt, en voor PCMusic samen met A.G. Cook onder andere, maar is weg van dat label nu... More chart-friendly, ja dit is niet echt chart-friendly, dat is duidelijk. En ook geen hyperpop meer.

Niet de volledige 5 uur beluisterd, maar erg indringend werkje, en komt meer over als een album, of het is minder repetitief dan ik dacht. Geen 10 uur nyancat toestanden dus. Als ik wat meer in de mood/stemming ben, leg ik dit wel eens op.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan