Naar welke muziek luister je nu?

New Orleans Funk, vol. 2
Rush - 2112
Rush - A Farewell to Kings
Rush - Hemispheres
Rush - Permanent Waves
Rush - Moving Pictures
Rush - Signals
Rush - Grace Under Pressure
Rush - Roll the Bones
Rage Against the Machine - The Battle of Los Angeles
Rheingold - Rheingold

Legt de 2de plaat van Impotentie nog eens op en blijft dat toch een van de meest over het hoofd geziene Belgische releases vinden van 2025. In het kader van de week van de Belgische muziek, bij deze een goedmakertje.

Toch één van de mooiste nummers die de laatste jaren uit Yorke en co. hun koker is gekomen. Verdekke seg.

Wat een gemiste kans voor de battle :( :

(Ik ben mijn loved tracks eens aan het overlopen en deze stond er blijkbaar tussen (terecht natuurlijk). Van sommige weet ik zelfs al niet meer hoe ze klinken, dus die heb ik er voorlopig uitgegooid. :unsure: )

Nu al siked voor die show in November.
BFB blijft mijn favoriete hc band en het nieuws van de comeback kan ik enkel toejuichen. Alleen vind ik deze line up en vooral de zanger niet echt overtuigend. Ik hou zowel van de ouwe BFB met Buddha op zang maar ook van White Trash Anthems waar Rob het merendeel van de zang op zich nam en dat voortreffelijk deed (ook op de eerste 2 ramallah platen btw). Peter Morcey zijn vorige bands deden me weinig tot niks en de comeback show die op Youtube stond heeft daar niet echt verandering in gebracht. UIteraard ga ik in november richting Eindhoven maar toch met een bang hart.

Ik zag overigens dat Wisdom In Chains op Skallyfest in Halle speelt dit jaar, ook daar een soortgelijk dilemma. Met Mad Joe op zang , absolute top maar nog niks gehoord met de nieuwe zanger.

Terug
Bovenaan