Naar welke muziek luister je nu?

Wat vind je van de Duitse versie, @Deckard ?

(Wat mij betreft zijn al dit soort nummers die origineel Duits zijn beter in die taal. Ook dit.)

Ik had bijna deze gekozen voor de 80s battle (2de nominatie):
Die Duitse versies heb ik nog niet gecheckt eigenlijk. Zou ik ook eens werk van moeten maken. Maar ik vermoed dat ze niet superveel zullen verschillen?

Nieuwe Megadeth

Ok het is niets origineel meer maar Mustaine speelt nog eens iets dat vooruit gaat en niet klinkt als notenneukerij pur sang. Het vliegt vooruit, de riffs zijn goed zonder meer en het klinkt nog stevig maar catchy

EDIT 2: aangepast
EDIT: om de één of andere reden linkt hij naar het eerste nummer uit deze playlist... fout dus.

Om nog steeds verder te gaan in het 80s tijdperk. Eigenlijk heeft de battle er niet eens zoveel mee te maken, want ik heb al altijd kosmische geluiden en synthesizers geapprecieerd:

(Blijkbaar komt dit uit 1977, maar ja, dat is toch maar 3 jaar te vroeg.)

Ik kende Misfits al heel lang, maar kende eigenlijk enkel "American Psycho". Ik vind dat een heel goed nummer, maar heb nooit de stap gezet om Misfits verder te verkennen.
Tot ergens vorige week, Youtube stond aan op TV en plots begon "Dig up her bones" te spelen.
Ik ben er verslaafd aan, ik speel dat sinds die dag minstens 10x op een dag af. Ondertussen ook al meermaals naar dat album geluisterd.

Terug
Bovenaan