Naar welke muziek luister je nu?

Massive Attack - Ritual Spirit (ep)

Ook alweer 10 jaar geleden dat die is uitgekomen en erg van genoten (en nog altijd). Maar ondertussen ook weer compleet stilgevallen jammer genoeg.

Eén van mijn interessantste ontdekkingen overlaatst! Ik kan dit goed smaken (en sommige users hier ook zo te zien (bron:lastfm :unsure:). Heb ook al andere nummers gehoord, maar dit blijft toch mijn favoriet.

Hoe spreek je de bandnaam uit? Op z'n Frans? :unsure:

Eén van mijn interessantste ontdekkingen overlaatst! Ik kan dit goed smaken (en sommige users hier ook zo te zien (bron:lastfm :unsure:). Heb ook al andere nummers gehoord, maar dit blijft toch mijn favoriet.

Hoe spreek je de bandnaam uit? Op z'n Frans? :unsure:
Heeeerlijk album. Was dit geen Album of the Week? Intussen wel al een hele tijd geleden maar ik herinner me precies dat ik dit toen voor het eerst hoorde.

Laat het heel duidelijk zijn: ik ben nooit soldaat geweest, kamp wel met ptss door misbruik; maar kan iemand verklaren waarom dit lied altijd zo hard aankomt dat ik telkens zit te janken?

Die Tiny Desk Concerts zijn echt wel parels soms. Fantastische geluidkwaliteit.
Waxahatchee kwam langs in mijn Tidal discovery en vooral Right Back To It blijft hangen.

Weer eentje die een paar jaar te vroeg zou zijn geweest voor de battle, anders had dit misschien ook kans gemaakt. Misschien op het randje van fout, maar ik vind het toch goed. :unsure:

Terug
Bovenaan