Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
80s nominatie anyone?![]()
Mss zijn deze boeken ook voor u als ik u muzieksmaak zo wat bekijk.The Dirty Scums - Martens, jij ouwe rukker EP (BEL-1986)
lesiles.be
Mss zijn deze boeken ook voor u als ik u muzieksmaak zo wat bekijk.
![]()
Bloody Belgium - les iles
Bloody Belgium De punkexplosie in België 1976-1979 van RONNY WYNANTS en JOERI CARDON Bloody Belgium, de punkexplosie in België 1976-1979 is het ultieme overzichtsboek over de Belgische punk dat de wortels en wilde jaren van de punkcultuur in België op unieke wijze documenteert. Samensteller...lesiles.be
Deze bijna een maand geleden besteld maar is in herdruk.
![]()
Vergaene glorie | Nico Decock, Ludo Halsberghe | Waargebeurde verhalen | 9789464782004 | Standaard Boekhandel
De auteurs Ludo en Nico die op hun zestiende een rommelig punkbandje hadden, genaamd ‘Vergaene Glorie’, lopen elkaar na vele terug tegen het lijf.De aandacht van een podium of de anonimiteit van een groot gezin. In hun kinderjaren worden de eerste zaadjes van het punkdom geplant. In zijn...www.standaardboekhandel.be
Deze recent gelezen en zeer tof maar je moet wel van de streek zijn om hem ten volle te appreciëren.
Als grote Misfits fan ben ik bijna schatplichtig dat boek die je post te kopen. Bedankt!Hoewel ik an sich wel hou van muziekboeken en er ook regelmatig eentje aanschaf merk ik toch dat ik er zelden toe kom ze echt te lezen of uit te lezen. De H8000 boek van een paar jaar geleden bijvoorbeeld, hoop en al vijftig pagina's in gevorderd.... Het enige dat ik de laatste tijd daadwerkelijk heb 'uitgelezen' was "Henry & Glenn : forever + ever" een hardcover omnibus van de Henry & Glenn comics waarin Henry Rollins en Glenn Danzig samen een koppel zijn. Ik moet toegeven, een aanrader! Maar historisch inzicht in de punkscene van de VS ga je er natuurlijk niet van krijgen.
https://microcosmpublishing.com/cat...YZAyEBxziA9QEO7M2PF9LopLmCzoqLLGQFyRBe4I426y2
Van die Bloody Belgium had ik al gehoord, Vergaene Glorie is nieuw voor mij (en niet direct uit mijn regio ook). Bedankt voor de tip, als we nu vertrokken zijn voor veel regen tot maart dan kan er misschien nog wel wat gelezen worden met een orvalleke erbij en wat matig geproduceerde keldercrust op de achtergrond!