Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Jongens toch. Ook die intro's van Beauty And The Beast en Blackout zijn zo in your face. Blackout blijft een van mijn favoriete Bowie-nummers. Ook de nummers worden spontaner gezongen, met meer passie zo lijkt het wel. Alsof hij soms de longen uit zijn lijf wil schreeuwen.
. Hoe meer ik ernaar luister, hoe beter dat blijft worden. Zeker wanneer je op alle details begint te letten in dat nummer. Het is daarnaast ook nog eens een geweldige oorwurm. Daarna gevolgd door het wondermooie, maar dreigende Sense Of Doubt dat prachtig overvloeit in het wat vriendelijkere Moss Garden. Dat gaat dan (opnieuw) prachtig over in Neuköln met die nerveuze sax die altijd maar prominenter wordt.
. Licht hintend naar dat andere topnummer Golden Years maar zou ook helemaal niet misstaan op opvolger Lodger. Tussen liefde aan de linkerkant, en rechts de eeuwigheid.Spinvis - Trein Vuur Dageraad
Met de heruitgaves ben ik ook beginnen luisteren. Was eigenlijk niet zo bekend met het werk van Weatherall.. Ben meer fan van het meer dancey debuut dan het tragere Haunted Dancehall tbh. Klinkt voor mij ook wel 'van zijn tijd', maar tis wel minder verouderd dan bv een Future Sound of LondonThe Sabres Of Paradise - Sabresonic (album)
De laatste dagen wat aandachtiger aan het beluisteren. Zeker niet slecht eigenlijk. Had het album eerder al eens beluisterd samen met Haunted Dancehall. Precies dat die laatste wel wat meer mijn voorkeur zal wegdragen omdat er wat meer trip hop invloeden inzitten.
Nog fans/luisteraars @Koonut @clercqie?
Hebben ze paar jaar geleden integraal gespeeld in Vorst (met nog een andere set ervoor), blijft echt met voorsprong het beste dat MH gemaakt heeft. The Blackening is ook goed, maar daar kiezen ze voor veel langere songs. Niets van hen kan ooit tippen aan die break op het einde van Davidian.Machine Head Burn My Eyes album
![]()
Vond ik keihard destijds, maar na dat eerste album verloor ik m'n interesse wat in Machine Head.
Misschien omdat de drummer Chris Kontos enkel op dit album speelde? Want die speelt wel lekker.
Ik herinner me nog dat iem zei, "Machine Head das de nieuwe Metallica!" lol.
Kwam onlangs voorbij in spotify in de auto en vandaag de cd nog eens bovengehaald.