Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Connnniiiiiieee, topschijf.
Een recente obsessie hier. LoFi meets post punk ofzo en zal nu wss weer heel de dag in mijn hoofd blijven hangen.

Nu pas het hele album kunnen beluisteren. Er is hier en daar wat meer weirdness dan op het vorige album en ik moet daar dan ook wat aan wennen, maar de zalige blueslijnen zijn terug van nooit weggeweest. De single Mr. Goblin Found The Electric Sugar was al eerder geupload en had ik dan ook al meerdere keren gehoord. Deze track is een goed voorbeeld van die weirdness, zeker in het eerste deel van het nummer. Intussen vind ik het beter dan toen ik het destijds had gehoord, maar de vocaleffects in het eerste deel blijven wat wennen.Voor de eerste keer naar het nieuwe album van Mojo & The Kitchen Brothers - Into The Center Of The Cat's Eye Nebula ! (Yes, nog ééntje voor op de lijst!) Blij dat mijn favoriete track van hen eindelijk een studioversie heeft, het titelnummer.
Het nummer en zo ook het album eindigt plotsklaps en laat je onder de indruk achter.Dat hebben ze en de dame op zang was er ook bijNu pas het hele album kunnen beluisteren. Er is hier en daar wat meer weirdness dan op het vorige album en ik moet daar dan ook wat aan wennen, maar de zalige blueslijnen zijn terug van nooit weggeweest. De single Mr. Goblin Found The Electric Sugar was al eerder geupload en had ik dan ook al meerdere keren gehoord. Deze track is een goed voorbeeld van die weirdness, zeker in het eerste deel van het nummer. Intussen vind ik het beter dan toen ik het destijds had gehoord, maar de vocaleffects in het eerste deel blijven wat wennen.
Muzikaal is het in ieder geval weer tiptop. Als ik een band mocht nomineren voor nummers met beste opbouw en beste hoogtepunt, zij zouden het wel zijn.
Ik heb ook veel respect voor de leadvocalist, die buiten zijn geweldige vocals ook nog eens de drummer is in een band die niet bepaald de meest alledaagse muziek maakt. (Al heb ik dat over het algemeen met drummers die leadvocals doen.)
De titeltrack is het absolute hoogtepunt wat mij betreft (ook het meest bluesy nummer van het album) met hier en daar wat stevige uitspattingen waarbij je telkens automatisch het gezicht van die meme trekt. Ze hebben deze track wijselijk als afsluiter gehouden. Ook is het eerste deel van het nummer blijkbaar door een vrouw ingezongen; goede keuze. (Dit is live dus niet het geval.)
Dan bouwt het nummer naar zijn hoogtepunt en zingen de vocalist en daarna ook de anderen verschillende malen OMEGA! CENTAURI!... en de rest van de lyrics die ik nog niet goed ken.Het nummer en zo ook het album eindigt plotsklaps en laat je onder de indruk achter.
Echt een aanrader voor alle psychfans!
(@JBM , ik vermoed dat ze dit nummer gespeeld hebben laatst?)
Had ik toch maar geweten dat live-veries ook mochten in de battle, ik had het sowieso genomineerd en het had zeker een battle gewonnen. Ja, zo zelfzeker durf ik dat wel zeggen!
Ook Titan Arum blijft mij bij, ook heel bluesy. (Ik vermoed dat ik na nog een paar keer luisteren nog meer favorieten zal kunnen opnoemen.)

Cool! Ze hebben er echt goed aan gedaan haar in te schakelen; haar vocals passen goed in het nummer.Dat hebben ze en de dame op zang was er ook bij![]()
Zoals altijd was het raar en werd ik weemoedig om terug naar muziek te luisteren die ik als tiener grijsdraaide. Boomers denken dan aan de late 60s en 70s, ik denk aan pre-2010...