Naar welke muziek luister je nu?

Mojo & The Kitchen Brothers - Flaming Tiger Lizard (EP)
Mojo & The Kitchen Brothers - Mojo's Heavy Cream

(Nu pas door dat er dus ook een scrobbler bestaat voor de gsm om Youtube mee te scrobblen. Al die tijd dus voor niks veel te weinig scrobbles gehad de laatste jaren aangezien ik tegenwoordig veel vaker met de gsm en oortjes naar muziek luister... :headshake:)

(EDIT 2: ok, ik had mij blijkbaar vergist. Het zijn Nederlanders, geen Belgen. Belgische vlag verwijderd. Sorry, noorderburen. :unsure:)
Iron Jinn - S/T
Band die we hebben gemist op Down The Hill dit jaar, en zo te horen jammer genoeg gemist!
EDIT: hmm, ok... Buiten vooral de openingstrack en nog enkele nummers deels de tweede en derde track is het toch minder mijn ding dan ik dacht... :unsure: Als het hele album was geweest zoals de openingstrack had ik het goed gevonden.
De zang in de openingstrack klinkt ook goed, dat is duidelijk meer zijn stijl! Als hij echter begint te roepen klinkt hij alsof hij te veel gezopen heeft en sowieso weet ik niet of deze man de beste stem heeft an sich.
Het is absoluut een apart album en eens iets anders dan wat ik normaal gezien zou draaien, een interessante luisterbeurt ook, maar ik vind dat hij het grootste deel van het album niet kan zingen (sorry, brave man) en de meerderheid van de nummers zijn niet (genoeg) mijn ding.

Cuberdon - S/T (EP)
Nog een gemiste band. Als je de naam leest, is de Belgische vlag plaatsen uiteraard overbodig. Het is wel een zeer korte (2 nummers van 6 en 3 minuten), maar toch echt krachtige EP. Instrumentaal. Klinkt zeer goed. Ik ben benieuwd om hier meer van te horen.

Laatst bewerkt:
Kozmotron - S/T ( 🇧🇪 )
Gemiste band #3. Experimenteel, zot. Ik weet niet wat ik er anders over kan zeggen. Ah ja, ook instrumentaal. :unsure:

Large Plants - The Thorn

#4. Leuk, wel wat een andere vibe dan ik gewoon ben (misschien door de vocals, die hebben wat indie-vibes). Heeft dit iets weg van postrock? Misschien is het iets voor sommigen hier. @Deckard (weer :unsure: ) en misschien @FlyingHorseman?

Kozmotron - S/T ( 🇧🇪 )
Gemiste band #3. Experimenteel, zot. Ik weet niet wat ik er anders over kan zeggen. Ah ja, ook instrumentaal. :unsure:

Large Plants - The Thorn
#4. Leuk, wel wat een andere vibe dan ik gewoon ben (misschien door de vocals, die hebben wat indie-vibes). Heeft dit iets weg van postrock? Misschien is het iets voor sommigen hier. @Deckard (weer :unsure: ) en misschien @FlyingHorseman?
Large Plants heeft de beste Madonna cover ooit.

Greenleaf - Rise Above The Meadow
(Of toch alvast enkele tracks.) #5. Niet slecht, maar het niet lijkt helemaal mijn ding te zijn.

King Buffalo - Regenerator
Dankzij een random YouTube playlist 2 nummers hiervan gehoord en die stonden mij wel aan. Al vrij veel over de band gehoord, maar nog nooit fatsoenlijk naar geluisterd.

Laatst bewerkt:
In This Moment - Godmode (album)

Ik ken Maria Brink natuurlijk (wat een bom van een vrouw en zangeres) maar ik ken te weinig van In This Moment zelf.
Dus na al helemaal fan te zijn van Sanctify Me en The Purge momenteel het hele album aan het beluisteren.
Ik zit nu halverwege en ik vind het wel top (mss ben ik ook gewoon snel content).

Full Earth - Cloud Sculptors
Band die dit jaar live de meeste indruk op mij maakte. Blij dat ik dit mocht meemaken, want ze speelden echt geweldig.
Hmm, een heel album ineens is misschien wel wat veel en hevig. Laat het ons alvast houden bij de openingstrack van 21 minuten. :unsure:
EDIT: het zijn dan toch 2 tracks geworden. Deze duurt zeker een volle minuut minder dan de eerste track. :unsure: Dit nummer was live het hoogtepunt en hetgeen mij ook het meest is bijgebleven.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan