Naar welke muziek luister je nu?

De naam komt mij vrij bekend voor; ik vermoed dat je deze al eens eerder hebt getagd. Leuk!

@Wulf OSB Ha, onvervalste, rauwe punk dus, iets dat ik ook kan waarderen. Album staat nu op, zeer cool!
(Citeren gaat gelijk niet in editmodus. Er komt dan een nieuw venster met het citaat in. Ja maar ja, dat maakt het editten ipv een nieuwe post maken wel wat lastiger hé. :unsure: )

Laatst bewerkt:
Romance van Fontaines DC: album van het jaar?

Greif van Zeal and Ardor: minder dan de vorige, veel meer invloeden worden hier toegelaten waardoor het geheel soms nogal zoek is. Nummers staan wel op zich maar het zijn er wel te veel. Het doet mij wat denken aan Linkin Park (maar wel op hoger niveau): een eerste plaat met duidelijk concept waar wat aan gesleuteld wordt in de vervolgen en nu wat verwaterd is, de black metal invloeden zijn hier en daar dan ook ver zoek.

@Wulf OSB Ha, onvervalste, rauwe punk dus, iets dat ik ook kan waarderen. Album staat nu op, zeer cool!
(Citeren gaat gelijk niet in editmodus. Er komt dan een nieuw venster met het citaat in. Ja maar ja, dat maakt het editten ipv een nieuwe post maken wel wat lastiger hé. :unsure: )
goeie ouderwetse punk/oi! dat zijn voeten veegt aan politiek correct gedoe en rechtdoor. Geen fancy gedoe en afgelekt geluid maar goed rauw en "vuil"

band in kwestie bestaat al lang niet meer. En hadden toen indertijd (zelf ook niet meegemaakt) wel wat controverse rond zich. mede door een bbc reportage rond skinheads en oi! en er tijdens het optreden dat ze filmden er serieuze gevechten uitbraken tussen de linkse en rechtse kant van het politieke spectrum. Alsook omdat hun eerste opnames werden uitgebracht door een label die wel wat foute dingen uitbracht zoals die "philips schroevendraaier" band...

Archeologische vondst van de dag? De vorige-vorige desktop computer die al 15 jaar op zolder stof staat te vangen. Na het betere compressor werk bleek deze ook nog gewoon op te starten en kwam ik "Sacha Di Manolo - Ride On" tegen op het bureaublad.

Zit nu al de hele avond en nacht in mijn hoofd.

Fontaines DC - Romance (album).

Ik was sws al een tijd fan van Jackie Down The Line. En Starburster en Favourite zijn ook echt wel bangers, dus besloten mee te gaan in de hype.
En ja, het is de grote hype meer dan waard. Dit is écht een Album Of The Year.

Terug
Bovenaan