Naar welke muziek luister je nu?

Streetmark - Eileen (album)
Wéér zo'n album dat steeds beter wordt hoe vaker je ernaar luistert. Het 12-minuten durende instrumentale "Dreams" is een droom voor de synthesizerliefhebber.
Die albumart (mijn avatar) zou ik eigenlijk wel eens willen tekenen, dat is mijn stijl wel.
Imo een aanrader voor luisteraars van bv. Ultravox.

En ja, nu ik het er toch over heb:
Ultravox - Vienna (album), blijft goed, zeker het - opnieuw - instrumentale openingsnummer "Astradyne".

Streetmark - Eileen (album)
Wéér zo'n album dat steeds beter wordt hoe vaker je ernaar luistert. Het 12-minuten durende instrumentale "Dreams" is een droom voor de synthesizerliefhebber.
Die albumart (mijn avatar) zou ik eigenlijk wel eens willen tekenen, dat is mijn stijl wel.
Imo een aanrader voor luisteraars van bv. Ultravox.

En ja, nu ik het er toch over heb:
Ultravox - Vienna (album), blijft goed, zeker het - opnieuw - instrumentale openingsnummer "Astradyne".
Vienna ook geproduceerd door Conny Plank, zoals Harlis die je gisteren getipt hebt ;).

Waarom zien mensen mij als een hipster, terwijl genoeg van "mijn" muziek nu niet bepaald "hip" meer te noemen is? :thinking:
In mijn ervaring heeft het woord "hipster" quasi niets te maken met wat al dan niet hip is. Eerder te maken met, draag je een bril met ronde frames, heb je altijd een muts op die niet tot over je oren komt, drink je koffie en bij voorkeur long drip, verzamel je muziekop vinyl en/of trek je foto's met een Polaroid. Bonuspunten voor bretellen of salopetjes.

In mijn ervaring heeft het woord "hipster" quasi niets te maken met wat al dan niet hip is. Eerder te maken met, draag je een bril met ronde frames, heb je altijd een muts op die niet tot over je oren komt, drink je koffie en bij voorkeur long drip, verzamel je muziekop vinyl en/of trek je foto's met een Polaroid. Bonuspunten voor bretellen of salopetjes.
Check, nope, nope, check, nope, geen bonuspunten.

:unsure:

Check, nope, nope, dat kan gebeuren als de gelegenheid er is, nope, geen bonuspunten

:unsure:

Eergisteren nog 🤒🤕🤢

Vandaag 🤧🤧🤧

Gelukkig brengt muziek altijd wat troost:

Een feeling "good-meme-emoji" ( :unsure: ) zou toch handig zijn. :(

Soms nog steeds in dubio over mijn favoriete track. De baslijn in de openingstrack is gewoon zo :drool:, maar het nummer in mijn handtekening dan weer extreem feeling good.

Terug
Bovenaan