Naar welke muziek luister je nu?

Queen - A Night At The Opera (album)

In een ideale wereld was/is The Prophet's Song altijd nummer 1 in die jaarlijkse lijstjes :unsure:.

Eroc - Nebelwelt
Een beter nummer voor 's ochtends bestaat er voor mij niet

Eroc - Kleine Eva

<insert feeling good meme>

Laatst bewerkt:
De melodie mij altijd denken aan deze prachtige klassieker die gerust een pak hoger in de typische eindejaarslijsten mag staan wat mij betreft

Toen ik dit voor het eerst hoorde dacht ik eerst zelfs dat het Je t'aime moi non plus was.
De begintonen hebben er wel wat van weg ja ;) Af en toe is wat power ook niet slecht. Wat dan ook weer ironisch is, gezien de lyrics.

Kreeg ik niet uit mijn kop, dus

Keep on truckin', mama!

Waarom zien mensen mij als een hipster, terwijl genoeg van "mijn" muziek nu niet bepaald "hip" meer te noemen is? :thinking:

Harlis - Bells of Bothfeld

Instrumentaal en melancholisch klinkend. ❤️

Het "sparkle"geluid op het einde... :drool:

Aangezien @Deckard af en toe naar Pink Floyd luistert, is dit misschien iets voor hem? (Volgens mijn vriend heeft het er veel van weg.)

Harlis - Bells of Bothfeld

Instrumentaal en melancholisch klinkend. ❤️

Het "sparkle"geluid op het einde... :drool:

Aangezien @Deckard af en toe naar Pink Floyd luistert, is dit misschien iets voor hem? (Volgens mijn vriend heeft het er veel van weg.)
Klinkt heel goed ja. Doet me bij momenten idd wat denken aan Echoes en Time van Pink Floyd. En geproduceerd door Conny Plank zie ik :).
Merci voor de aanrader want had er nog nooit van gehoord!

Net dit ontdekt:

Ik had gedacht dat dit stevig zou zijn, maar toch niet!

Over die clip zal ik maar niets zeggen :unsure: :ROFLMAO: maar goed, wat verwacht je dan ook met zo'n titel?

The Rolling Stones - Hackney Diamonds (album)

Eerst aandachtige luisterbeurt en ik moet zeggen dat het toch goed meevalt. Dreamy Skies is een minder nummer en Sweet Sounds Of Heaven kan mij ook niet overtuigen. Maar de eerste 5 nummers zijn er wel los op.

Terug
Bovenaan