Naar welke muziek luister je nu?

Blind van The Sundays opgezet, ik was dat album een beetje vergeten, maar daar staan echt prachtige songs op, zoals deze:
 
Ik heb nu pas door dat het over twee albums gaat, ik dacht dat de titel "Parallels and 871" was, het zullen de Orvallekes zijn 😅 .

In een bos wonen is goed voor de productiviteit zo blijkt 🙏🏻.
 
Dit is echt wat "de zwaarste lijst" zou moeten zijn..

Tenminste deftige Metal..
Als je ziet wie stemt op de zwaarste lijst kan je toch niks anders verwachten. Mssh volgend jaar een zwaarste lijst houden op topradio. Net zoals de tijdloze met een hoop nummers uit het afgelopen jaar die er dan het volgend jaar niet meer te bespeuren zijn. Echt tijdloos dus.
 
Als je ziet wie stemt op de zwaarste lijst kan je toch niks anders verwachten. Mssh volgend jaar een zwaarste lijst houden op topradio. Net zoals de tijdloze met een hoop nummers uit het afgelopen jaar die er dan het volgend jaar niet meer te bespeuren zijn. Echt tijdloos dus.
Tiens, ik dacht dat voor de tijdloze moeten nummers minstens 20 of 25 jaar oud moeten zijn?

Die lijst van Willy even snel bekeken en daar zit toch ook nog voldoende brol in imo. The Trooper van Iron Maiden begot, met voorsprong hun zwakste nummer. Of Wish I had an Angel van Nightwish. Het is zeker al een pak beter dan wat StuBru durft voorschotelen, absoluut, maar toch.
 
Tiens, ik dacht dat voor de tijdloze moeten nummers minstens 20 of 25 jaar oud moeten zijn?

Die lijst van Willy even snel bekeken en daar zit toch ook nog voldoende brol in imo. The Trooper van Iron Maiden begot, met voorsprong hun zwakste nummer. Of Wish I had an Angel van Nightwish. Het is zeker al een pak beter dan wat StuBru durft voorschotelen, absoluut, maar toch.
Ja dacht toch ook dat het wat meer underground zou zijn maar viel me toch ook wat tegen. Sowieso wel beter dan wat stubru doet met 8 keer metallica, 8 keer tool, 4 keer channel zero en nummers die niet volledig afgespeeld worden e.d.
 
Terug
Bovenaan