Naar welke muziek luister je nu?


Placebo opnieuw leren kennen. Hun zweemerige , zweverige zeemzoete stem doen me toch vaak weg floaten.




Jedi mind tricks was zowiezo al iets wat ik vroeger vaak beluisterde, maar hun full cd's lagen me om de één of andere manier niet. Hier en daar een uitschieter, goed nummer.... Maar nooit echt consistent.

Maar Army Of the Pharaohs, kan ik toch beter pruimen. Al verschillende full cd's nu beluisterd, eigenlijk weinig afval tussen hun nummers.
Je hoort wel erg goed de invloeden van JMT. is ook met Vinnie Paz natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
David Bowie - The Next Day (album)

Dit album wordt deze maand al 10 jaar oud. Of jong als je bedenkt hoelang hij toen al bezig was. Als toen recente en grote Bowie fan (sinds eind jaren '00) en zonder nog hoop op nieuwe muziek van de man verblijdde de aankondiging van dit album mij enorm. En ja hoor, he delivered. Dat ik de eerste keer de release van een nieuw album van Bowie 'actief'' zou meemaken en de anticipatie spelen natuurlijk mee in mijn liefde voor dit album. Maar toch klinkt de muziek nog altijd zo fris, vol van energie, bij momenten conventioneel maar tegelijkertijd toch heel origineel. Indertijd na de release is die CD 2 maanden lang niet uit de speler gekomen en ik ben dit nooit beu gehoord. Nog altijd geniet ik ervan. Dit album brengt een glimlach op mijn gezicht.
Top 5 stuff van de man. Al blijft de cover nog altijd een van zijn slechtste imo. :p
 
Matchbox 20 en dan vooral de eerste drie albums
- Yourself or someone like you
- Mad season
- More than you think you are

Hun muziek leren kennen door een pennenvriendje uit Amerika in de jaren 90, blijf het nog altijd goed vinden
 
David Bowie - Young Americans (album)
Iggy Pop - The Idiot (album)
Burial + Four Tet + Thom Yorke - Ego/Mirror
Burial - Street Halo (ep)
Burial + Four Tet - Nova
 
Brian Eno - Ambient 4: On Land (album)
Nine Inch Nails - Ghosts VI: Locusts (album)
Tortoise - TNT (album)
Slint - Spiderland (album)
Dead Man Ray - Berchem (album)
The Velvet Underground - The Velvet Underground (album)
Roxy Music - For Your Pleasure (album)


Also:

Nummer is cava maar Cate Blanchett. :love:
 
Roger Eno & Brian Eno - Mixing Colours (album)
Nine Inch Nails - Ghosts V: Together (album)
Nine Inch Nails - Ghosts I-IV (album)
King Crimson - The Power To Believe (album)
Squarepusher - Ultravisitor (album)
 
Onderschat album! Ben niet zo'n fan van late Crimson, maar hier staan wel enkele topschijven op. "I guess I'll repeat the chorus!"
Ben het pas beginnen luisteren. Elektrik en Level Five bevallen mij wel.

Zelfs voorganger The ConstruKction Of Light is mij ook beter bevallen dan ik zou hebben gedacht. Zeker niet top maar er staan ook best wat goeie nummers op.
 
Terug
Bovenaan