Naar welke muziek luister je nu?

Radiohead - The King Of Limbs (album)
Boards Of Canada - Geogaddi (album)
Autechre - Oversteps (album)
King Crimson - The ConstruKction Of Light (album)
 
Dit is echt de eerste keer in quasi 40 jaar dat ik iemand anders tegen kom die Aroma di Amore kent. :) Zalig. Die riff is waanzinnig goed.

Mijn persoonlijke favorie blijft toch :

Hahaha ik wou zelf weten of iemand dat hier kende. Ik heb Elvis Peeters en de zijnen ooit live aan het werk gezien en was meteen verkocht.
Geweldige band met zeer scherpe lyrics.
Ijzer is inderdaad ook een geweldige song van hen.
 
Hahaha ik wou zelf weten of iemand dat hier kende. Ik heb Elvis Peeters en de zijnen ooit live aan het werk gezien en was meteen verkocht.
Geweldige band met zeer scherpe lyrics.
Ijzer is inderdaad ook een geweldige song van hen.

Ik had van die gasten nog nooit gehoord, maar ik ging met mijn oudere broer (denk dat ik 13-14 was mee naar een optreden van Front 242 in de Democrazy en Aroma di Amore was voorprogramma. I was blown away. Die begonnen met IJzer en die riff was het meest awesome stuk muziek dat ik tot dan toe had gehoord denk ik. :)
Dat nummer zit tot nu toe nog steeds regelmatig in mijn hoofd, ook door de goeie herinnering die erachter zit natuurlijk.

EDIT : kan ook Poesie Noire geweest zijn ipv Front. Was redelijk zat later op de avond. :)
 
Hahaha bij mij is het ook binnengelepeld via de grote broer, en ben inderdaad ook grote Front 242 fan, en Neon Judgement :-D
Poesie Noire nooit live gezien, maar ook geweldige muziek :clap:
 
Hahaha bij mij is het ook binnengelepeld via de grote broer, en ben inderdaad ook grote Front 242 fan, en Neon Judgement :-D
Poesie Noire nooit live gezien, maar ook geweldige muziek :clap:
TV TREATED!

Mijn favoriet blijft toch :



Nog naar de Avant Garde geweest of veel later de Vienna in Sint Niklaas?
 
David Bowie - Earthling (album)

Een unicum in zijn oeuvre en 2 nummers mochten weggelaten worden maar ik kan er meestal wel van genieten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan