Naar welke muziek luister je nu?

Neil Young - Songs For Judy (album)
Neil Young - Dreamin' Man Live '92 (album)
Kraftwerk - Radio-activity (album)
Kraftwerk - Electric Café (album)
Tangerine Dream - Hyperborea (album)
Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92 (album)

SAW 85-92 is deze maand 30 jaar oud. :eek:
 
Naar aanleiding van het overlijden van Mimi Parker, nog eens goed verzwelgen in de wonderschone muziek van Low.
Nu ligt C'mon op de platenspeler (met Mimi op de cover, in de schaduw)...

22345e69.jpg
 
De jaren dat ik nog alle nieuws op de voet volgde zijn al een tijd voorbij en ik had compleet het overlijden van Alec gemist. Dat brak mijn tienerhart wel, die band was indertijd mijn alles 😍

Bon_jovi_slippery_when_wet.jpg
 
Can - Ege Bamyasi (album)
Can - Soon Over Babaluma (album)
Toch even highlighten voor andere geïnteresseerden want hoe fucking geniaal is deze band eigenlijk!?

Beter laat dan nooit, maar ik ben pas de voorbije weken beginnen duiken in de discografie. Tago Mago, Ege, Future Days, Soon Over Babluma. Echt bij alle vier vanaf noot 1 van mijn sokken geblazen. :drool: Waanzin.

Wanneer komt die nieuwe editie van Classic Artists op het forum, of is het concept dood en begraven?
 
Nieuwste album van Madrugada (Chimes of midnight) is super. Band wordt wat onderschat in België, niet echt bekend maar o zo goed. Heb ze paar weken gelden live gezin in de AB en die gasten rockte super goed.

 
Toch even highlighten voor andere geïnteresseerden want hoe fucking geniaal is deze band eigenlijk!?

Beter laat dan nooit, maar ik ben pas de voorbije weken beginnen duiken in de discografie. Tago Mago, Ege, Future Days, Soon Over Babluma. Echt bij alle vier vanaf noot 1 van mijn sokken geblazen. :drool: Waanzin.

Wanneer komt die nieuwe editie van Classic Artists op het forum, of is het concept dood en begraven?
Mother Sky van de Soundtracks compilatie is ook een toppertje.
 
Brian Eno - The Shutov Assembly (album)
Daan - Cinema (album)
Pink Floyd - The Endless River (album)
Fripp & Eno - No Pussyfooting (album)
King Crimson - The Night Watch (album)
My Bloody Valentine - Isn't Anything (album)
My Bloody Valentine - Loveless (album)
Queen - Jazz (album)
Queen - Sheer Heart Attack (album)
 
Terug
Bovenaan