Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geweldige plaat, mijn ‘echte’ introductie tot Ornette Coleman na een valse start met The Shape of Jazz To Come. Jammer dat die niet op Spotify staat.Ornette Coleman - Sound Grammar
Andrew Hill - Passing Ships
Freedy Johnston - Can You Fly
Change of the Century is ook een brilliante Coleman. Ramblin, wat een nummer!Geweldige plaat, mijn ‘echte’ introductie tot Ornette Coleman na een valse start met The Shape of Jazz To Come. Jammer dat die niet op Spotify staat.
De andere twee ken ik niet, maar door Sound Grammar te vermelden heb ik alvast goesting om die ook eens te beluisteren.

Andrew Hill is zeker geen freejazz, maar weet in zijn composities en spel er toch tegenaan te schurken, en alles swingend en toch avontuurlijk te houden. Niet te geloven dat Blue Note dit pas uitbracht in 2003 (opgenomen in 1969).De andere twee ken ik niet, maar door Sound Grammar te vermelden heb ik alvast goesting om die ook eens te beluisteren.
Goed album van hem! Heb Oh Darkness van het begin al een heel goed nummer gevonden. Voor de rest zijn The Worst is Yet To Come, Recipe For Disaster, Sad Rebel en Waiting For Nothing mijn favorieten.Admiral Freebee - Songs (album)