Naar welke games kijk jij uit in 2025?

Gosts of yo
Iets van Resident evil 9 of een remake van code veronica of deel 1 zou cool zijn.
Onimusha zal wellicht 2026 zijn.

Avowed
Split fiction
Monster Hunter Wilds
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
Death Stranding 2
GTA VI
Mafia
Ghost of Yotei
Judas
Mouse: P.I. For Hire
Nivalis

Hoop dat deze goed gaat worden: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

/edit: Doom was ik hier vergeten te vermelden :o

Laatst bewerkt:
Remasters, dus die komen sowieso binnen:
Donkey Kong Country Returns HD
Dragon Quest I & II HD-2D Remake
Tales of Graces f Remastered
Tomb Raider IV–VI Remastered

Nog even reviews afwachten voor:
Assassin's Creed Shadows
Ghost of Yōtei
Mafia: The Old Country
Split Fiction
Virtua Fighter

Toch weer een behoorlijk lijstje...

De eerste maanden, kingdom come 2, split faction en ac shadows.

Later op het jaar, ghost of yotei, mafia, anno 117, gta 6, fable.

Het lijkt alvast een mooi gamejaar te worden, 2024 vond ik persoonlijk wat mager!

Kingdome come 2
Yakuza pirates
Atomfall
GTA VI
MGS Delta - snake Eater
Death Stranding 2
Monster Hunter Wilds
Civilization VII
Doom the Dark Ages
Borderlands 4

Laatst bewerkt:
-Judas (Hier verwacht ik ernorm veel van)
-Commandos
-GTA6
-Final Fantasy 7 pt3
-Exodus (lijkt mij sterk dat hij in 2025 zal uitkomen, maar een mens mag hopen.)

Anno 117 en voor de rest heb ik eig geen idee welke games er uit komen volgend jaar. Ik weet van GTA 6 maar da's afaik enkel voor de PS en geen PC-release. Ik vond de besturing voor te schieten zeer onaangenaam in de 5, dus 'k ga wachten voor ne PC-release. (en ik heb geen PS5 en wil er ook geen)

GTA VI

Maar ook een beetje naar Indiana Jones, de nieuwe mafia en ik zag hier in iemand zln lijstje Borderlands 4 langs komen, is dat al voorzien voor 2025?? Zoja dan kijk ik daar ook naar uit

Zonder enige twijfel: Kingdom Come Deliverance 2. Ik was stekezot van de eerste game en de opvolger gaat nog 1000 keer beter worden. GTA 6 kijk ik natuurlijk ook enorm naar uit, die gaat weer de lat van de openworld games nog een pak hoger leggen. Fable staat ook hoog mijn lijstje, als tiener heb ik de eerste game kapot gespeeld. De nieuwe Mafia ben ik ook wel benieuwd naar (nog nooit gespeeld) en dan is er nog Ghost Of Yotei.

Kingdom Come Deliverance 2 is toch met grote voorsprong het spel waar ik het meeste naar uitkijk. Het eerste deel is een van m'n favoriete games van de vorige generatie en ik kan alleen maar hopen dat deel twee minstens even goed is.

Verder kijk ik ook nog uit naar Avowed, Bloodlines 2, Dying Light: The Beast en Supraworld. Ook komt de nieuwe DLC voor Rogue Trader uit waardoor ik ook eindelijk aan die game kan beginnen. En Chronicles of Myrtana: Archolos zou ook met een ultimate edition uitkomen.

Naar niet zo veel als ik jullie lijstjes zie maar wel naar:
Ghost of Yotei
AC: Shadows
Where the winds meet
Ge zou bijna denken dat ik fan ben van een bepaalde setting.
Maar ook zeker: Clair Obscur: Expedition 33

Terug
Bovenaan