Naar welk moment in je leven zou je willen terugkeren?

Hebben we dat niet allemaal?

Ik heb zo ook eens een one-on-one picknick gemist omdat 19 jarige Tyfius dat maar lame vond. En vandaag de dag ben ik nog altijd compleet oblivious naar avances. Ze moet het mij gewoon zeggen en klaar.
Dit is wel iets dat vaak te lezen is, zou heel de ‘forever alone’ crisis op te lossen zijn door het gewoon letterlijk te zeggen? Dat is tegennatuurlijk voor veel vrouwen (niet allemaal. Maar veel)

Goh, waar begin ik

- het moment dat ze mij aanbevolen om naar TSO te gaan ipv ASO te blijven doen. Dan had ik een beter diploma en jobparcours.

Erg om te zeggen, maar dan had ik ook bepaalde mensen niet leren kennen die misschien wel vrienden zijn, echter niet de beste invloed hadden op m'n leven...

Het moment dat ik de eerste alarm signalen begon te negeren dat mijn vriend en ik misschien toch niet super goed pasten bij elkaar.

De dag dat mijn oma me meermaals belde om te zeggen dat ze zich zo ziek voelde. Ik zou vroeger gestopt zijn met werken zodat ik wel nog op tijd bij haar thuis was aangekomen.

Dit is wel iets dat vaak te lezen is, zou heel de ‘forever alone’ crisis op te lossen zijn door het gewoon letterlijk te zeggen? Dat is tegennatuurlijk voor veel vrouwen (niet allemaal. Maar veel)
Dat is voor ons even angstaanjagend en even grote faalangst en elke neen doet ook pijn. Maar wij worden dan geacht daar mee te kunnen omgaan en dat niet te laten blijken, ofzo...

Dat is voor ons even angstaanjagend en even grote faalangst en elke neen doet ook pijn. Maar wij worden dan geacht daar mee te kunnen omgaan en dat niet te laten blijken, ofzo...
Ja dat ‘een man is nen harden’ is iets waar ik voor mijn zoontjes ook voor vrees soms, het is niet dat het ons niks kan schelen maar inderdaad, de rol van ‘ah, ok dan’ ligt nog te vaak bij jullie.

Goh, waar begin ik

- het moment dat ze mij aanbevolen om naar TSO te gaan ipv ASO te blijven doen. Dan had ik een beter diploma en jobparcours.

Erg om te zeggen, maar dan had ik ook bepaalde mensen niet leren kennen die misschien wel vrienden zijn, echter niet de beste invloed hadden op m'n leven...
Same here... Een foute vriendenkring kan echt een enorme impact hebben gedurende lange tijd of zelfs blijvende schade toebrengen.

16 jaar, eindexamens op de middelbare school gedaan, goed weer, geen verwachtingen, geen huishouden, geen job, ganse dag gamen en niksen. Zucht.

Terug
Bovenaan