Naaktstranden België/Nederland

ThomasMore

Well-known member
Onder het mom je moet alles 's geprobeerd hebben en ook wel omwille van koudwatervrees (euh) probeer ik wat info te vinden over naaktstranden. De nieuwe vriendin doet dit al's graag en wilt er graag 's een dagje naartoe trekken (in Zeeland blijkbaar) maar ik kan me er zelf geen echt beeld van vormen: is het er druk of net rustig? Word je er aangestaard of net niet?

Favoriete naaktstranden en ervaringen zijn welkom :)
 
Geen ervaring met naaktstranden, maar wel met publieke sauna's. Dat is een soortgelijk publiek.
1) Je wordt absoluut niet aangestaard.
2) Voor zover ik weet is het daar meestal rustig.

Mijn persoonlijke tip is om eerst eens naar een publieke sauna te gaan. Dat heeft even een mentale drempel, maar eens je daar een half uur rondloopt valt dat eigenlijk volledig weg.
 
Zelf nooit gedaan, maar ivm sauna kan je naar Thermae2000 in Valkenburg gaan. Waar zowel naaktdagen (nergens kleding) als mixdagen (naakt in sauna, zwemkleding in baden) zijn.

In Duitsland zijn er ook best wat naaktzones aan meertjes en rivieren. Ook al meegemaakt dat als het daar druk wordt, dat van die ouw peekes dan met hun rimpelige balzak komen paraderen in de normale badzone.
Ik blijf in de normale badzone, daar vind je trouwens ook voldoende vrouwen die topless zonnen, als het daar om te doen is. Daar is dat best normaal.
 
Geen ervaring met naaktstranden, maar wel met publieke sauna's. Dat is een soortgelijk publiek.
1) Je wordt absoluut niet aangestaard.
2) Voor zover ik weet is het daar meestal rustig.

Mijn persoonlijke tip is om eerst eens naar een publieke sauna te gaan. Dat heeft even een mentale drempel, maar eens je daar een half uur rondloopt valt dat eigenlijk volledig weg.
Wat vinden jullie daar plezant aan? Het bekeken worden? Of gewoon het gevoel van de naaktheid
 
Wat vinden jullie daar plezant aan? Het bekeken worden? Of gewoon het gevoel van de naaktheid
In een sauna heb ik daar eigenlijk nog nooit bij stilgestaan, al is er wel altijd enige schroom die ik moet overwinnen om daar binnen stappen. Aantal keren dat ik een publieke sauna heb gedaan kan ik op beide handen tellen...

Wat dat strand betreft sta ik er niet voor te popelen maar mijn nieuwe vriendin vindt dat leuk en wilt me uit de comfort zone trekken of zo... Geen idee welke logica erachter zit. Zal haar 's vragen wat ze daar juist zo plezant aan vindt.
 
Terug
Bovenaan