Muzieknieuws

Ik ga toch ook proberen om een ticket te bemachtigen, was een van mijn allerlievelings bands in mijn jongere jaren. Kan mij ook echt niet schelen of het voor het geld is of ze echt buddy buddy zijn, zolang de tickets relatief schappelijk zijn (aka geen enkele honderden of duizenden euro's) is het mij eender.
Same here, voor de zekerheid al een annuleerbaar hotel geboekt in Dublin ook :coolbrows: .

EDIT: er zijn ondertussen mensen die al een presale code hebben gekregen.

Laatst bewerkt:
Same here, voor de zekerheid al een annuleerbaar hotel geboekt in Dublin ook :coolbrows: .

EDIT: er zijn ondertussen mensen die al een presale code hebben gekregen.

Hier geen code helaas en alle codes zijn intussen verstuurd liet de band wetrn, dan maar alle hoop vestigen op de general sale morgen.

Hier geen hotel geboekt. Als het lukt voor tickets dan wordt het gewoon zondagvoormiddag terugvliegen.

Ge beseft toch dat dat nooit meer zal zijn zoals vroeger met Chester?
Ja tuurlijk besef ik da. Dat moet mij ook niet gezegd worden. Ik vond Linkin Park al niet meer hetzelfde sinds pakweg 2012 ofzo. Maar ik wil ze wel gewoon graag terug zien. Boeit mij niet in welk gedaante.

noppes hier :( ierland binnen geraakt maar vind nooit geen tickets terug zogezegd
engeland zit ik nog in de qeue op palats 73000

Wij uiteindelijk ook gewoon binnen geraakt voor Dublin maar tegen dan waren de goedkoopste 365 (voor zelf geen goede plaatsen), kan ik mij non-BG-gewijs echt niet veroorloven

Als ik tip mag geven. Ik heb voor een Metallica show nog last minute tickets kunnen scoren omdat al die tickets die op viagogo en consoorten aan woekerprijzen waren verkocht terug te koop gezet werden. Dus blijf op die wachtlijst en hou de ticketpagina wat in de gaten laatste weken voor data. Ge weet maar nooit
sowieso. Ook via voetbalgroepen op fb aan het rondhoren wie er eventueel spares heeft :)

Terug
Bovenaan