Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is zo'n klinkklare nonsens dat het niet eens de moeite is om er tegen te argumenten. Waar haal je dit zelfs? 9gag? Ik herhaal; lees eens Liftoff van Eric Berger.Elke keer als hij ergens iets technisch probeert te argumenteren, wordt hij vierkant uitgelachen door de experts ter zake. Waarna hij afdruipt en terug wat 'occupy Mars' roept omdat dit een opwindende visie is en daar is hij veel beter in.
En dat boek is de waarheid want....?Dit is zo'n klinkklare nonsens dat het niet eens de moeite is om er tegen te argumenten. Waar haal je dit zelfs? 9gag? Ik herhaal; lees eens Liftoff van Eric Berger.
Nee, dat is het niet; je hebt het niet gelezen; je bent gewoon iemand die meningen vormt op basis van wat je op twitter leest. Dat boek bevat waarheid omdat het door een enorm gerespecteerde journalist is geschreven die gesprekken voerde met hopen ex-werknemers en huidige werknemers van Musk. Dat is iets waardevoller als bron dan jij af en toe een tweet leest en daar je mening op baseert. Maar ik vermoed dat het hopeloos is je daarvan te overtuigen, dus ik steek er ook geen moeite in.Musk is een meester in het creëren van zijn personal image. Dat boek is een halve fanboy verheerlijking.
Nou, in de luchtvaartsector is dat zeker niet het geval.Elke keer als hij ergens iets technisch probeert te argumenteren, wordt hij vierkant uitgelachen door de experts ter zake.
Twitter heeft zijn overblijvende werknemers geïnformeerd dat het zijn kantoren tot volgende week gesloten zal houden. Hun badge werd tijdelijk gedeactiveerd.
De chaos bij Twitter houdt aan. ‘Gelieve geen vertrouwelijke bedrijfsinformatie te delen op sociale media of met de pers’, wordt gevraagd aan de werknemers. Het bedrijf, dat het voorlopig moet zien te rooien zonder communicatieafdeling, heeft nog niet gecommuniceerd over de plotse sluiting. Maar de e-mail waarin het personeel op de hoogte wordt gesteld, is wel gelekt naar de media. Daarin staat te lezen dat de werknemers pas maandag weer naar hun werkplek kunnen.
en de enige die de text kan wijzigen, werd wsl. ontslagen.Je mag vinden van Musk wat je wil, maar ik heb nog niet vaak gezien dat werknemers hun baas zo hard haten dat ze zaken als dit doen:
Er zitten er wel een paar grappige tussen.
Nee, dat is het niet; je hebt het niet gelezen; je bent gewoon iemand die meningen vormt op basis van wat je op twitter leest.
Dat boek bevat waarheid omdat het door een enorm gerespecteerde journalist is geschreven die gesprekken voerde met hopen ex-werknemers en huidige werknemers van Musk.
Dat is helemaal niet waardevoller.Dat is iets waardevoller als bron dan jij af en toe een tweet leest en daar je mening op baseert.
Zelf niet de kennis en connecties om te weten of hier iets van aan is, maar hier hangt toch op zn minst een sterke geur gaan.
Wat een soap:
(link)![]()
Is het echt? Is het een parodie? Elon Musk zelf reageert er dan nog ernstig op ook. Geen enkel idee meer over wat waarheid is of niet. Het is een complete waanzin daar.
![]()
Leegloop bij Twitter? Kantoren gesloten tot maandag
Twitter heeft zijn overblijvende werknemers geïnformeerd dat het zijn kantoren tot volgende week gesloten zal houden. Hun badge werd tijdelijk gedeactiveerd.www.standaard.be
Je kan nu veel zeggen over Musk, maar een vliegend schip mid-flight overnemen kan die toch echt niet.
Ik vraag me af hoe dit strookt met de verplichte come to office policy die enkele dagen geleden werd geforceerd.
Ik zie hem ook nog gewoon mensen niet betalen voor dagen dat ze niet konden komen werken, of deadlines behouden zonder rekening te houden met verloren tijd door de gevolgen van al zijn shenanigans
Dat is helemaal niet waardevoller.
Honderden interventies, gesprekken, discussies, en stellingen, RECHTSTREEKS uit de mond van Musk vind ik waardevoller als bron dan een boek van een derde persoon.