Dat laatste is wel echt flauwekul, hé zwarten. Hij ondergaat een rondje ‘een-baas-is-geen-slavendrijver-en-werknemers-zijn-geen-beesten’.Ik denk dat dit de persoon musk nog het best typeert. Hij heeft ooit op basis van een interview met everyday astronaut op youtube de cold air thrusters laten wijzgen naar hot air thrusters op starship omdat dit zo een goed idee was. Ik kan die video nu niet meer terugvinden maar ge ziet die zijn kop malen en zeggen.. inderdaad dat is een beter idee...
https://www.ndtv.com/world-news/one...starship-rocket-after-youtubers-query-2982535
De volgende interaties van starship zat het erin. Kerel is inderdaad een serieus geval asperger syndroom.
Wat me wel tegensteekt is die diploma's. Dat was niet nodig voor zip2, paypal, tesla en zelfs spacex maar hij neemt twitter over en ho maar!!! diplomas!!! Laat ons gewoon eerlijk zijn, hij ondergaat een rondje karaktermoord gewoon omdat hij een propagandakanaal afgenomen heeft.
Als hij het ‘propagandakanaal’ (waarmee je insinueert dat het slechts van 1 kant is, en dat is niet) had overgenomen zonder zijn werkeisen en verbroken beloftes, hadden de mensen gewoon toegekeken. Dit heeft hij echt helemaal zelf gedaan.