Bekijk bijlage 38307
Ik zweer dat ik in 2006 betere muzieksmaak kreeg.

2005 was voor mij een overgangsjaar.
Ook eventjes gedoken in mijn meest gespeelde nummers. Right Where It Belongs heb ik dat jaar 69 keer gespeeld. Dan vooral nummers van De-Loused en Frances The Mute van The Mars Volta. Daarnaast ook vrij veel uit de albums A Natural Disaster en Judgement van Anathema.
Wat ik toen ook echt kapot heb gespeeld is een djset van Erol Alkan in Plastic People:
https://de.ra.co/events/3662 Dat was voor mij wel een eye-opener. Vanaf 2005 ook veel elektronische muziek beginnen luisteren maar dan vooral djsets: DJ Hell, The Hacker, The Advent, Tiefschwarz, Dr. Lektroluv, Ivan Smagghe, Miss Kittin, ...
Maar interessanter is welke andere nummers er tussen zaten die meer aan de foute kant van het spectrum zaten. Alhoewel, alle muziek is de moeite om te beluisteren. Denk ik.
Dit lag veel op, samen met de rest van hun debuut. Ik dacht dat dit genant ging zijn maar eigenlijk vind ik dit nog steeds een heerlijk nummer. Beetje fout wel, also depressing as fuck.
Dit precies ook veel gespeeld, nou. Vlaemsche classic I guess. Klinkt bij momenten wel verrrry power metal.
Kan losjes in de categorie van Finntroll en Korpiklaani, still catchy as hell. Suck it Rammstein.