Bij de vragen uit het publiek kwam de Discord even ter sprake, heeft iemand hier toevallig de invite-link daarvoor?

Elke invite die ik online nog kan vinden is vervallen. Of is die Discord zwaar afgeschermd en enkel voor personen die door Xander persoonlijk worden uitgenodigd?

Bij de vragen uit het publiek kwam de Discord even ter sprake, heeft iemand hier toevallig de invite-link daarvoor?

Elke invite die ik online nog kan vinden is vervallen. Of is die Discord zwaar afgeschermd en enkel voor personen die door Xander persoonlijk worden uitgenodigd?

Ik zit in die Discord maar ben niet door Xander persoonlijk uitgenodigd en heb ook niet de indruk dat die zwaar afgeschermd is. Enkel Xander en de mods kunnen blijkbaar nog links uitdelen. Ik wil anders wel eens een mod sturen om zo'n link te krijgen.

Ik heb alle afleveringen beluisterd maar ik heb nooit begrepen waarom precies de combinatie van Xander, Dimi, Gilles, Geens, Seppe en Boeva “de originele 6” genoemd wordt. In de eerste afleveringen zaten ze er een beetje verspreid in, nooit of amper samen. Sowieso veel meer Gilles en Dimi en slechts af en toe eens Seppe, Geens of Boeva. Fokke en Agnew verschenen bvb ook al meer in die eerste afleveringen. Iemand die weet hoe dat zit?

Terug
Bovenaan