Die laatste zin over William Boeva snap ik niet. *edit vorige pagina gelezen

Blijkbaar toch moeilijke man 🤨

Bij de vragen uit het publiek kwam de Discord even ter sprake, heeft iemand hier toevallig de invite-link daarvoor?

Elke invite die ik online nog kan vinden is vervallen. Of is die Discord zwaar afgeschermd en enkel voor personen die door Xander persoonlijk worden uitgenodigd?

Bij de vragen uit het publiek kwam de Discord even ter sprake, heeft iemand hier toevallig de invite-link daarvoor?

Elke invite die ik online nog kan vinden is vervallen. Of is die Discord zwaar afgeschermd en enkel voor personen die door Xander persoonlijk worden uitgenodigd?

Ik zit in die Discord maar ben niet door Xander persoonlijk uitgenodigd en heb ook niet de indruk dat die zwaar afgeschermd is. Enkel Xander en de mods kunnen blijkbaar nog links uitdelen. Ik wil anders wel eens een mod sturen om zo'n link te krijgen.

Dimi wel in een glansrol haha.

Jammer van Boeva maar het feit dat Xander het benoemde lijkt me wel ok tussen hen?

“om welke reden dan ook” blijft wel raar

anders zou hij gewoon zeggen wegens andere verplichtingen

Ik heb alle afleveringen beluisterd maar ik heb nooit begrepen waarom precies de combinatie van Xander, Dimi, Gilles, Geens, Seppe en Boeva “de originele 6” genoemd wordt. In de eerste afleveringen zaten ze er een beetje verspreid in, nooit of amper samen. Sowieso veel meer Gilles en Dimi en slechts af en toe eens Seppe, Geens of Boeva. Fokke en Agnew verschenen bvb ook al meer in die eerste afleveringen. Iemand die weet hoe dat zit?

Xander op de discord.

Goh, ik heb er geen baat aan om in detail te gaan of hem zwart te maken. We hebben een heel mooi voorstel gegeven voor iets waar hij gewoon moet opdagen en voor een vol capitole zitten. We bleven terugkrijgen ''Ik wil evenveel als Xander'' wat een vreemde eis is voor iemand die niet alles produceert of betaald. Plus dat is een zwevend bedrag want iedere kost maakt mijn gage kleiner. Als ik gasten toevoeg of decor slinkt dat. Soit, we zijn ook gestopt met onderhandelen want om de duur moesten we de hele productie fiche doorsturen om alle kosten te tonen en dat heeft nu niks meer te maken met de show. Ik weet ook niet of de sfeer dan zo goed is als het pas allemaal kan nadat de onderste cent uit de kan is. Moest ik Mosselen doen voor het geld dan had ik dertig shows laten plannen en deden we vijf succesopties van de zelzaatse mammoetkat.

Toch weer typisch Xander om de vuile was buiten te hangen. Hou dit toch gewoon intern, hij weet verdomd goed dat dit naar buiten zal komen nu.

Ik vond het al raar dat Gilles zoveel reclame mocht en kon maken voor zijn tekenwinkel en band. En uiteraard heeft dat een reden: omdat de fee gewoon laag is. Zo simpel is het. En mensen zoals Dimi kan dat allemaal geen hol schelen.

Toch weer typisch Xander om de vuile was buiten te hangen. Hou dit toch gewoon intern, hij weet verdomd goed dat dit naar buiten zal komen nu.

Ik vond het al raar dat Gilles zoveel reclame mocht en kon maken voor zijn tekenwinkel en band. En uiteraard heeft dat een reden: omdat de fee gewoon laag is. Zo simpel is het. En mensen zoals Dimi kan dat allemaal geen hol schelen.
Als mensen blijven vragen kan je het ook niet negeren. En ja het gaat op een discord waar niet iedereen op kan, dat is nu ook geen facebookpost

Die laatste zin over William Boeva snap ik niet. *edit vorige pagina gelezen

Blijkbaar toch moeilijke man 🤨
Helemaal geen moeilijke man.

Lijkt mij ook eerder een principe kwestie. William niet heel blij met hoe Xander de podcast volledig naar zich toe heeft getrokken.

Wat een (plezante) chaos die laatste. Zeker als luisteraar zonder beeld. Die lach van Chris Van Den Durpel is toch zeer aanstekelijk. :oi22:

Wat een (plezante) chaos die laatste. Zeker als luisteraar zonder beeld. Die lach van Chris Van Den Durpel is toch zeer aanstekelijk. :oi22:
Ben nog maar een kleine 40 minuten ver in deze aflevering, maar met voorsprong de grappigste aflevering van een podcast sinds lang. Heel de weg naar huis met een dikke grijns liggen fietsen.
Die imitaties van Kris en Yves en dan opeens iemand die vanuit het niets één van de twee die Kamiel Spiessens nadoet en een gortdroge opmerking over het n-woord geeft. Echt luidop zitten lachen. :lol:

Terug
Bovenaan