Moppen en oneliners waar je enkel uit sociale beleefdheid mee lacht.

Als je iemand tegenkomt die je een tijdje al niet gezien hebt en die dan zegt: "ah, leefde nog?"
"nee, ik ben dood, ziede da nie?" :sarcastic:
 
Als iemand de rekening vraagt op cafe en dan zegt: ik had de drankrekening gevraagd he, niet om de zaak over te nemen.
 
En ikke 6 jaar ouder dan mijn tanden. (ook één van die flauw mopkes)
Ik snap deze mop niet. Gaat het over het niet meer hebben van melktanden? Want uw echte tanden zitten er reeds onder.

Ik ben zo teleurgesteld dat ik ga slapen. Vaarwel.
 
Ik snap deze mop niet. Gaat het over het niet meer hebben van melktanden? Want uw echte tanden zitten er reeds onder.

Ik ben zo teleurgesteld dat ik ga slapen. Vaarwel.
toch de tanden waar ik nu mee rondloop niet! (En vooraleer dat iemand denkt dat een vals gebit heb, neen hoor, allemaal mooie, gezonde tandjes).
Het defintieve gebit van de mens dat komt toch pas aan de oppervlakte op zijn 6 à 7 jaar.

Vaarwel???? Zo definitief?
 
toch de tanden waar ik nu mee rondloop niet! (En vooraleer dat iemand denkt dat een vals gebit heb, neen hoor, allemaal mooie, gezonde tandjes).
Het defintieve gebit van de mens dat komt toch pas aan de oppervlakte op zijn 6 à 7 jaar.

Vaarwel???? Zo definitief?
Vanaf je geboorte loop je gewoon rond met al je tanden makker.

 
Bij een iets moeilijker/langer woord: "Dat zal wel veel punten zijn bij Scrabble", of varianten hiervan.
O5Nbtia.png
 
Eentje die ik vaak mag horen op kantoor :
"Ma gij kunt toch niet moe zijn als ge thuiskomt!"
 
Terug
Bovenaan