Moppen en oneliners waar je enkel uit sociale beleefdheid mee lacht.

Als ge in een krantenwinkel hebt gewerkt kent ge ook enkele klassiekers:

Dan vraagt ge: "Moet ge een zakske hebben?"
En dan als antwoord: "Ik heb al een zakske." (Hilarisch. NOT)

Dan zijt ge aan het borstelen: "Dat moogt ge bij ons thuis ook eens komen doen."

Dan komen ze met hun euromillions-biljet: "Ik kom mijn miljoenen halen."

Ik beeld mij dan iedere keer in hoe ik die met een schup aan het kapot maken ben.
 
Laatst bewerkt:
Of zo mensen die op een feestje vertrekken en dan zeggen: "we gaan eens zien of ons huis er nog staat sè" :unsure:
"We gaan vertrekken zodat de mensen kunnen gaan slapen."

Of mijn nonkel, als het bij hem is: "We gaan eens naar bed zodat de mensen naar huis kunnen"
 
Ge komt kletsnat van de regen aan op kantoor:

"Amai, ge zou zeggen dat het precies aan het regenen is."

Nee geit, het is zo warm en de zon schijnt zo hard dat de mussen van de daken vallen. Ik kiep gewoon altijd graag een emmer water over mij heen voordat ik hier binnenstap!
 
Ge komt kletsnat van de regen aan op kantoor:

"Amai, ge zou zeggen dat het precies aan het regenen is."

Nee geit, het is zo warm en de zon schijnt zo hard dat de mussen van de daken vallen. Ik kiep gewoon altijd graag een emmer water over mij heen voordat ik hier binnenstap!
waarom doet ge dat?
 
Iedere dag is er bij ons 1 die dezelfde grap maakt.

Ze komen rond om te vragen welk broodje/slaatje je moet hebben en iedere dag zegt hij

"Een kleintje met stoofvleessaus."

De eerste keer was het nog een gemeende glimlach maar nu begin ik er zot van te komen.
 
Iedere dag is er bij ons 1 die dezelfde grap maakt.

Ze komen rond om te vragen welk broodje/slaatje je moet hebben en iedere dag zegt hij

"Een kleintje met stoofvleessaus."

De eerste keer was het nog een gemeende glimlach maar nu begin ik er zot van te komen.
Gewoon dat noteren en verder gaan. Niet wachten op zijn echt antwoord.
En dan daarna bij bediening gewoon zeggen: de frietjes waren op, dus ge hebt niks.

't Zal rap gedaan zijn.
 
Terug
Bovenaan