Moppen en oneliners waar je enkel uit sociale beleefdheid mee lacht.

Ah frituur, doet mij ook nog aan een klassieker denken:

“Moet er nog vlees gebakken worden meneer?”
”Geef maar rauw mee jom! Bahahaha“

:sop:
 
Jij moet dringend een zaak beginnen en graag iedere dag een livestream. Je gaat er stinkend rijk van worden. (van de livestream dan)
Een realityshow zie ik wel zitten.
"Het leven zoals het is: BeyondGaming".

En dan gewoon een aflevering van iemand die 3u op het forum scrollt en af een toe een snedige opmerking maakt.
 
Als ge in de winkel hoort dat iemand een lotje koopt, vraagt de koper: en ... ist ne goeie?

Als iemand verjaart, invité: tis te hopen dat ge zo oud moogt worden als ge der uitziet.

Als ge bij iemand op bezoek gaat en ge hebt een boekeke bloemen bij: oh, maar da hadde ni moetten doen.

Als iemand op Facebook de mottigste foto heeft geplaatst die ge maar kunt verdenken: oh, waauw, wat een stuk, droomkoppel, wat een vamp, ferm, uw nieuw kapsel, ..., ...
 
Als ge bij iemand op bezoek gaat en ge hebt een boekeke bloemen bij: oh, maar da hadde ni moetten doen.
Ik snap nu niet hoe dat een "Moppen en oneliners waar je enkel uit sociale beleefdheid mee lacht" is.
Als ik zeg "oh, maar da hadde ni moetten doen" bedoel ik "houd astemblieft uw mottig tankstation onkruid bij. Ge geeft mij enkel nog iets dat ik thuis dood zal laten gaan".
 
Ik snap nu niet hoe dat een "Moppen en oneliners waar je enkel uit sociale beleefdheid mee lacht" is.
Als ik zeg "oh, maar da hadde ni moetten doen" bedoel ik "houd astemblieft uw mottig tankstation onkruid bij. Ge geeft mij enkel nog iets dat ik thuis dood zal laten gaan".
Inderdaad, ongeschikt in deze draad.
Ik hoop dat niemand het nog leest want het paste niet bij de titel.
En eigenlijk dat laatste van die Facebook ook niet. Dat valt meer onder de noemer "Foto's waar ge uit sociale beleefdheid NIET mee lacht". Maar ik dacht: ik moet er toch meer dan twee kunnen vinden, anders is het de moeite niet dat ik een postje plaats.
 
Ja, toch nog één gevonden:

Als er iemand grootvader is geworden en ge feliciteert die: ja, maar het ergste is dat ik nu bij een grootmoeder moet slapen.
 
Terug
Bovenaan