Monster Hunter Wilds

Vermoedelijk een kleine cool down periode ? Joeri zou hem toch nooit perma ban geven ?

Ik durf nog niks direct te craften. HR 40 en nog steeds bezig met men gewoon armor en wapens. En dat gaat nog vlot. Men dmg zit goed en men decorations ook. Behalve die smeerlap van gisteren is dan toch 5x geworden nog niet echt problemen gehad hier.
Plots gaat het ook wel heel snel de moment dat je in high rank komt.
De side quests geven enorm veel xp.

Heb gisteren wat verder gedaan heb juist die aap afgemaakt die scheten laat. Maar mijn Hunter rank blijft op 2 staan?

Heb gisteren wat verder gedaan heb juist die aap afgemaakt die scheten laat. Maar mijn Hunter rank blijft op 2 staan?
Is dat niet omdat je hem nog niet 'ingeleverd' hebt?
Ik heb ook vaak dat mijn rank niet omhoog gaat na een kill, maar na de "blablabla" in de hub na die quest dan ineens soms 2-3 ranks omhoog ga.

Dunno ik ben nog wel bezig met de story denk dat het daaraan ook ligt
Als het zo is dan kan je checken bij je "missions" in je opties.
Dan zou die quest daar nog moeten staan met iets erbij als bvb: "i have to tell zanoth about this".

Denk dat we allemaal nog bezig zijn met de story.
Die stopt niet na low rank. Ik zit story gewijs nu in chapter 5-1.

Rode vlakken verbergen de monsters, voor spoilers.

481965293_2233537523710962_160958019000928137_n.png

MH World heeft me nooit kunnen overtuigen en heb die dan ook nooit uitgespeeld. Ik vond de gameplay zo clunky en de personages irritant.
Ik neem aan dat Wilds dan ook niets voor mij zal zijn?

misschien een beetje teveel wol en te wit , maar de stats zijn goed momenteel.

op het moment HR 54
ben er momenteel nog niet aan uit of ik een build met element dmg ga behouden of gewoon voor raw dmg ga gaan.
nog effe verder aftoetsen.

misschien een beetje teveel wol en te wit , maar de stats zijn goed momenteel.

op het moment HR 54
ben er momenteel nog niet aan uit of ik een build met element dmg ga behouden of gewoon voor raw dmg ga gaan.
nog effe verder aftoetsen.
Nice, maar dan ben je toch wel al door de huidige variatie aan hunt content? Of bijna?
Want blijkbaar is de tempered arkveld hoogste hunt dat momenteel beschikbaar is. (7/8 sterren en evenredig met HR 40 requirement)

Nice, maar dan ben je toch wel al door de huidige variatie aan hunt content? Of bijna?
Want blijkbaar is de tempered arkveld hoogste hunt dat momenteel beschikbaar is. (7/8 sterren en evenredig met HR 40 requirement)

Jah die is al een paar keer ten onder gegaan. 8 sterren en dat voor de materials om level 8 gear en weapons te craften. Die guardian heb ik bijna volledig level 8. Nog 1 stukje dacht ik. Nu is het vooral voor mij farmen voor de level 8 weapons want daar zitten er toch wel een paar da ik eens een kans wil geven.
Zit nu ook op het punt dat ik men dua quests zelf kan maken.

Heeft focus mode eigenlijk nadelen? Ik speel momenteel met insect glaive, en ik zou niet weten waarom ik niet constant in focus mode zou blijven vechten, heeft alleen maar voordelen lijkt mij.

Ik zou het niet durven zeggen. Sinds in de controls heb verzet naar toggle staat deze ook steeds aan.

I'm back brothers, gewoon regeltje op b&s vergeten :p maar wat warmt het mijn hart om de bezorgdheid hier te lezen. Volgende maand nog is een ban, doet ne mens goed.
Hoe bolt nu deze op de standaard PS5 ?
Zou eens wat videos bekijken.

MH World heeft me nooit kunnen overtuigen en heb die dan ook nooit uitgespeeld. Ik vond de gameplay zo clunky en de personages irritant.
Ik neem aan dat Wilds dan ook niets voor mij zal zijn?
Voorbij low rank geraakt? Want nu ik Wilds zijn low rank voorbij ben moet ik wel toegeven, what a drag. Ik wou het verhaal echt goed vinden en eigenlijk grotendeels gerespecteerd(niks geskipped) maar het is gewoon.. te betuttelend. Te traag. Te veel.

Dat gezegd zijnde, ik heb daar sowieso al weinig voeling met. En zeker voor mensen die het apprecieëren en voor nieuwelingen het concept aan te leren, zonder twijfel de beste inleiding voor Monster Hunter game ooit.

Heeft focus mode eigenlijk nadelen? Ik speel momenteel met insect glaive, en ik zou niet weten waarom ik niet constant in focus mode zou blijven vechten, heeft alleen maar voordelen lijkt mij.
Puur animatie timings zeker? Dus sommige moves zullen sneller recovery frames geven zonder focus mode.

Akkoord wel. Scheten verslaan zou ge wel ne rank voor mogen stijgen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan